نسخه مرمت‌ شده خانه دوست کجاست به نمایش درمی‌آید! +[جزئیات]

نسخه مرمت‌ شده خانه دوست کجاست قرار است به زودی در موسسه فرهنگی هنری صحنه آبی پخش شود. کارگردان این فیلم عباس کیارستمی است.

نمایش نسخه مرمت شده فیلم «خانه دوست کجاست؟» در موسسه فرهنگی هنری صحنه آبی برگزار خواهد شد. این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی عباس کیارستمی است، روز پنجشنبه دوم شهریور ساعت ۱۵ در موسسه فرهنگی هنری صحنه آبی به نمایش در خواهد آمد. در ادامه مطلب با خبر پخش نسخه مرمت شده فیلم خانه دوست کجاست همراه ما بمانید.

نسخه مرمت‌ شده خانه دوست کجاست

فیلم خانه دوست نسخه مرمت شده

به گزارش منابع خبری:

پس از پخش فیلم، جلسه مرور و گفتمان درباره اثر با حضور مازیار چشمه‌علایی و علی‌اصغر میرزایی برگزار خواهد شد.

داستان فیلم «خانه دوست کجاست؟» درباره یک پسر بچه است که به اشتباه دفتر دوست خود را برداشته و از خانه خارج می‌شود تا او را پیدا کرده و دفتر را به او بازگرداند. اما او با چالش‌ها و مشکلاتی در مسیر خود روبرو می‌شود و زمان محدودی برای انجام این کار دارد.

نسخه مرمت‌ شده خانه دوست کجاست
نسخه مرمت‌ شده خانه دوست کجاست

بازیگران فیلم خانه دوست کجاست

فیلم “خانه دوست کجاست؟” به کارگردانی عباس کیارستمی و با بازیگرانی همچون بابک احدپور، احد احمدپور، خدابخش دفاعی، ایران اوتاری، آیت انصاری، صدیقه توحیدی، پیمان معافی، علی جمالی، عزیز بابایی، نادر غلامی، اکبر مرادی، طیبه سلیمانی، محمدرضا پروانه، فرهنگ اخوان، ماریا اشجاری، حمداله عسگری، قدرت کاویان پور، هاجر فرازپور، محمدحسین روحی، رفیع دفاعی و آقاخان قارداش خانی ساخته شده است.

این فیلم با بهره‌گیری از بازیگران برجسته و داستانی جذاب، تلاش آمیر برای پیدا کردن خانه دوست خود را به تصویر می‌کشد و درباره مسیری پر مخاطره و ماجراجویانه است که او را به سوی هدفش می‌برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه مرمت‌ شده خانه دوست کجاست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *