راهیابی فیلم «پارادوپینگ» به جشنواره فیلم کوتاه رومانی! +[جزئیات]

فیلم کوتاه پارادوپینگ توسط محمدرضا حسنی رنجبر به کارگردانی و رضا فهیمی به نویسندگی در چهارمین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه جشنواره رومانی راه یافت.

این جشنواره که یکی از مهمترین جشنواره‌های موضوعی اروپای شرقی است، در شهر بخارست پایتخت کشور رومانی در ماه نوامبر برگزار خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر فیلم پارادوپینگ جشنواره رومانی همراه ما بمانید.

فیلم کوتاه پارادوپینگ

فیلم پارادوپینگ در جشنواره رومانی

این جشنواره یکی از برجسته‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در ژانر کمدی است. بازیگران فیلم شامل محمد رویگر، هادی بمانادی، فاطمه رادمنش، محمدرضا قدس ولی، احمد دهقان‌رحیمی، احمد سلطانی، امیرعلی زبردست، سیدحمید سجادی، امیرحسین شریف، محمدعرفان صادقی و… هستند.

در فیلم “پارادوپینگ” داستان درباره یک پسر دوازده ساله و چاق است که تصمیم می‌گیرد در مدت زمان کوتاهی لاغر شود تا بتواند برای تست استعدادیابی فوتبال آماده شود. این فیلم یک کمدی کودکانه است که به نگاهی وارونه به دنیای یک کودک می‌پردازد و نشان می‌دهد که خانواده‌اش نگران سوءتغذیه او هستند و تلاش می‌کنند تا او را در این مدت زمان کوتاه لاغر نکنند.

فیلم کوتاه پارادوپینگ
فیلم کوتاه پارادوپینگ

داستان فیلم کوتاه پارادوپینگ

کارگردان این فیلم درباره دلیل تمرکز بر این ایده و داستان، اظهار نظر کرده است:

به عنوان یک عضو فعال در باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، همیشه تمایل داشتم تا در حوزه ورزش فیلمی بسازم. پس از برگزاری جلسات متعدد با آقای رضا فهیمی، نویسنده فیلم، به نتیجه رسیدیم که یک کمدی کودکانه در ژانر ورزش بسازیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم کوتاه پارادوپینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *