این سریال جدید نتفلیکس غوغا به پا کرد! +[معرفی سریال]

سریال جدید نتفلیکس همه را به وجد آورده است! برای آشنایی بیشتر با این سریال کمدی و درام کره‌ای، با رسانه فیگار همراه ما باشید.

“دختر نقابدار” یک سریال کمدی و درام است که در حال حاضر پنجمین سریال پربیننده در نتفلیکس است. در فهرست ۱۰ سریال برتر نتفلیکس در سطح بین المللی، یک سریال جدید به چشم می‌خورد که یک کمدی سیاه کره‌ای است و تنها دو روز پس از ورود به این پلتفرم، ترند شده است.

سریال جدید نتفلیکس

سریال دختر نقابدار نتفلیکس

به گزارش منابع خبری:

به گفته FlixPatrol، این سریال در حال حاضر پنجمین سریال پربیننده در این سرویس استریم است.

این سریال در رده‌های بالاتر از مجموعه‌هایی مانند “پدرم، شکارچی جایزه‌ها” (رتبه دهم)، درام کره‌ای “پشت لمس تو” (رتبه نهم)، “پادشاه سرزمین” (رتبه هشتم) و همچنین “وکیل لینکلن” (رتبه هفتم) و “بالرز” (رتبه ششم) قرار گرفته است.

فیلم نتفلیکس دختر نقابدار

سریال جدید نتفلیکس
سریال جدید دختر نقابدار

سریال Mask Girl نتفلیکس

سریال “دختر نقابدار” (Mask Girl) یک سریال کمدی و درام سیاه کره‌ای است که داستان یک کارمند را روایت می‌کند که درباره ظاهر خود تردید دارد. او در شب‌ها به یک شخصیت اینترنتی نقابدار تبدیل می‌شود، تا اینکه یک سری اتفاقات ناگوار مسیر زندگی او را بهم می‌زند. این سریال الهام گرفته شده است از یک کارتون اینترنتی با همین نام که توسط مائمی نوشته شده و توسط هی سی به تصویر کشیده شده است. داستان این سریال در کره جنوبی و عمدتاً در مناطقی مانند سئول، گانگچئون و نقاط مختلف استان گیونگی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سریال جدید نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *