ببینید: بیلبورد های ترسناک مهران مدیری در خیابان های تهران! +[فیلم]

بیلبورد های ترسناک مهران مدیری در اتوبان و خیابان های تهران خودنمایی می‌کند. این بیلبورد ها مربوط به فیلم پدر گواردیولا است.

سریال “پدرگواردیولا” که به کارگردانی سعید نعمت‌الله ساخته شده است، در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی قرار دارد و به عنوان یکی از سریال‌های جدید ایرانی با بازی مهران مدیری است. در ادامه مطلب با خبر بیلبورد پدر گواردیولا در تهران همراه ما بمانید.

بیلبورد های ترسناک مهران مدیری

بیلبورد پدر گواردیولا تهران

به گزارش منابع خبری:

به نظر می‌رسد که این بیلبورد ها قرار است هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح، همزمان با پخش هر قسمت از سریال “پدرگواردیولا” خون‌آلود شود.

سعید نعمت‌الله یک کارگردان با تجربه و باسابقه سینمای ایران است. جالب است بدانید که سعید نعمت‌الله فیلمنامه این سریال را نیز خود نوشته است. در ابتدا جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگی سریال “پدرگواردیولا” را بر عهده داشت، اما در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد که محسن حیدری پس از کناره‌گیری نوروزبیگی، تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید فیلم بیلبورد های پدر گواردیولا را مشاهده کنید:

بیلبورد ترسناک مهران مدیری

دیگر عوامل سازنده این سریال شامل سعید براتی در مدیریت فیلمبرداری، مصطفی سلطانی در مدیریت تولید و میثم کیامرثی در مدیریت صدابرداری هستند. این سریال به دلیل حضور بازیگران معروف و ممنوع‌التصویر، جزو خبرهای جنجالی محسوب می‌شود. بازیگران برجسته این سریال شامل مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، مرجانه گلچین و آرش عدل پرور یا آرش AP می‌باشند.

در خلاصه داستان سریال “پدرگواردیولا” آمده است که این سریال درام و اجتماعی است و درباره خانواده‌ای می‌باشد که وقوع اتفاقاتی باعث دگرگونی و تغییر روابط آنها می‌شود و سرنوشت‌های متفاوتی را برای هر فرد از این خانواده رقم می‌زند. سعید نعمت‌الله نیز درباره مضمون سریال “پدرگواردیولا” صحبت می‌کند که این سریال درباره مردی است که راه نجات خود را در بازگشت به خانواده‌اش می‌بیند. او یک فوتبالیست قدیمی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سریال جدید نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *