انیمیشن ایرانی بچه زرنگ در چند قدی اکران! +[جزئیات]

انیمیشن ایرانی بچه زرنگ تحت تهیه‌کنندگی حامد جعفری به منظور اکران عمومی در مهر آماده می‌شود. بچه زرنگ موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن شد.

این انیمیشن سینمایی با برخی تغییرات در نسخه نهایی، برای اکران عمومی در اوایل ماه مهر آماده می‌شود. نسخه‌ای از “بچه زرنگ” برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و پس از کاندیداتوری در شش بخش اصلی جشنواره، موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن شد. در ادامه مطلب با خبر اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ همراه ما بمانید.

انیمیشن ایرانی بچه زرنگ

زمان اکران انیمیشن بچه زرنگ

به گزارش منابع خبری:

بچه زرنگ اولین انیمیشن سینمایی است که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است. همچنین، “بچه‌زرنگ” سومین فیلم از سری “گروه هنرپویا” است که پس از “فیلشاه” و “شاهزاده‌روم” ساخته شده است.

این دو فیلم به عنوان پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران شناخته می‌شوند. داستان “بچه زرنگ” درباره یک پسر بچه به نام محسن است که خود را به عنوان یک ابرقهرمان می‌بیند. او در یک روز نادر، وارد یک جنگل اسرارآمیز می‌شود و با حیواناتی که در ایران منقرض شده‌اند، روبرو می‌شود. این اتفاق، آغاز یک ماجراجویی پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

اکران انیمیشن بچه زرنگ

انیمیشن ایرانی بچه زرنگ
انیمیشن ایرانی بچه زرنگ

داستان انیمیشن سینمایی بچه زرنگ

“بچه‌زرنگ” توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنرپویا تهیه شده و توسط حامد جعفری تولید شده است. این فیلم با همکاری نزدیک به ۲۵۰ هنرمند جوان ایرانی تحت کارگردانی مشترک بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی ساخته شده است. پخش این فیلم توسط فیلمیران صورت می‌گیرد و برنامه‌ریزی برای اکران عمومی آن در اوایل ماه مهر در حال انجام است.

ویژگی‌های بصری و نمایشی این انیمیشن ایرانی آن را به یکی از جذاب‌ترین انیمیشن‌های ساخته شده در ایران تبدیل کرده است. به طوری که بسیاری از منتقدان، این اثر انیمیشنی ایرانی را در تکنیک و فرم محتوا، چیزی کمتر از انیمیشن‌های هالیوودی نمی‌دانند و به تمجید و تعریف از سومین انیمیشنی که در سال 1401 منتشر شده است، پرداخته‌اند. این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه گروه هنرپویا است و در بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انیمیشن ایرانی بچه زرنگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *