بازپخش فیلم سینمایی لئون از تلویزیون همزمان با زادروز بهرام زند +زمان پخش

بازپخش فیلم سینمایی لئون به کارگردانی پاتریس لودو، به مناسبت زادروز بهرام زند، پیشکسوت دوبله ایران صورت می‌گیرد. این فیلم امشب در شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم که یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های دهه ۹۰ و تاریخ سینما است، در یکشنبه ساعت ۲۳ از این شبکه پخش خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر فیلم سینمایی لئون بهرام زند همراه ما بمانید.

بازپخش فیلم سینمایی لئون

فیلم لئون با دوبله بهرام زند

به گزارش منابع خبری:

این فیلم توسط خسرو خسروشاهی دوبله شده است و در آن به جای “ژان رنو” بازیگر نقش لئون، زنده‌یاد بهرام زند حضور دارد.

در این فیلم، علاوه بر بهرام زند، بازیگرانی همچون ژان رنو، گری الدمن، ناتالی پورتمن و دنی آیلو نیز حضور دارند. داستان این فیلم درباره یک آدم‌کشی حرفه‌ای به نام “لئون” است که در آپارتمانی در محله‌ی ایتالیایی‌های نیویورک زندگی می‌کند.

یک مأمور فاسد پلیس تمام خانواده همسایه را می‌کشد، اما تنها دختر دوازده ساله‌شان به نام ماتیلدا جان سالم به در می‌برد. ماتیلدا به لئون پناه می‌برد و… بهرام زند، پیشکسوت دوبله کشورمان، در تاریخ ششم شهریور ماه ۱۳۲۸ متولد شد و در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ در سن ۶۸ سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

پخش فیلم سینمایی لئون از شبکه نمایش

بازپخش فیلم سینمایی لئون
بازپخش فیلم سینمایی لئون

زمان پخش فیلم لئون بهرام زند

فیلم سینمایی “لئون” در روز یکشنبه ساعت ۲۳ پخش خواهد شد و بازپخش آن در روز دوشنبه ساعت‌های ۴ و ۳۰ دقیقه، ۹ و ۳۰ دقیقه و ۱۷ خواهد بود. بهرام زند، استاد دوبله ایران، در تاریخ ششم شهریور ماه ۱۳۲۸ در ایران متولد شد. او به عنوان یکی از پیشکسوتان و بزرگان دوبله در صنعت سینما و تلویزیون ایران شناخته می‌شود. بهرام زند تجربه و استعداد خود را در زمینه دوبله‌گری به خوبی به اثبات رسانده است.

او در طول دوران فعالیت خود، به بیش از ۱۰۰۰ فیلم و سریال معروف ایرانی و خارجی صدا داده است. او به شکل استثنایی توانسته است با صداپیشگی برای بازیگران معروف ایرانی مانند بهروز وثوقی، حسن شماعی‌زاده، جمشید مشایخی و… همکاری کند. بهرام زند با صدای قوی، احساس و عمق در اجراهای خود، توانسته است تمامی شخصیت‌هایی که با آن‌ها همکاری داشته است را به خوبی ترجمه کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازپخش فیلم سینمایی لئون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *