پوستر جدید فیلم اکشن expendables 4 منتشر شد! +عکس

پوستر جدید فیلم اکشن expendables 4 به تازگی منتشر شده است. چهارمین قسمت از سری فیلم‌های The Expendables به زودی اکران می‌شود.

اخیراً پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که تیم قدیمی و اعضای جدید گروه بی‌مصرف‌ها را به تصویر می‌کشد. در ادامه مطلب با خبر پوستر جدید فیلم expendables 4 همراه ما بمانید.

پوستر جدید فیلم اکشن expendables 4

پوستر رسمی فیلم expendables 4

به گزارش منابع خبری:

علاوه بر بازگشت بازیگران قدیمی مانند سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن و رندی کوچار، چندین هنرپیشه دیگر نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد، از جمله فیفتی سنت، مگان فاکس، تونی جا، اندی گارسیا و ایکو اویس.

کارگردانی این فیلم را اسکات وا، که در کارنامه‌اش فیلم‌های “Need for Speed” و “Act of Valor” نیز وجود دارد، به عهده گرفته است. نویسندگی فیلمنامه این اثر نیز توسط کورت ویمر، تاد داگرهارت و مکس آدامز انجام می‌دهد.

پوستر فیلم سینمایی expendables 4

پوستر جدید فیلم اکشن expendables 4
پوستر جدید فیلم اکشن expendables 4

زمان پخش فیلم expendables 4

آخرین حضور سیلوستر استالونه در نقش بارنی راس، رهبر بی مصرف ها، در فرنچایز حاضر است و او اعلام کرده است که ترک این مجموعه برایش حس تلخ و شیرینی دارد. با این حال، استالونه این فرنچایز را به دست جیسون استاتهام، بازیگر خوبی می‌سپارد. فیلم اول این سری توسط خود استالونه نوشته و کارگردانی شده و از یک ایده که برای مدت طولانی در ذهن او بود، نشات گرفته است.

این ایده باعث شد تا ستارگان اکشنی که تا به حال همدیگر را در یک فیلم ندیده بودند، در کنار هم به ایفای نقش بپردازند و تایم زیادی را کنار هم روی یک پرده بگذارند. موفقیت بالای فیلم “The Expendables” منجر به ساخت دنباله‌ها و فرنچایز‌های زیادی شد. با این حال، با شکست فیلم “The Expendables 3” مخاطبین ناامید شدند و در سال ۲۰۱۴، فروش خوبی نداشت. در نتیجه این اختلاف سلیقه با سازندگان فیلم، استالونه در دنباله آن حضور نداشت و ساخت هر نوع فیلمی از این مجموعه متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پوستر جدید فیلم اکشن expendables 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *