بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

در دنیای انیمه‌ دیالوگ‌هایی از کاراکترها شنیده می‌شود که واقعا ماندگار هستند. در کنار ما باشید تا با بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال آشنا شوید.

سریال جدید دراگون بال سوپر یکی از بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن است که به ادامه ماجراهای هیجان‌انگیز گوکو پرداخته است. گوکو، که یکی از شخصیت‌های محبوب این سریال است، گوکو بزرگ و بسیار قوی است و با استفاده از دانش و استعداد خود در مبارزاتی غیرقابل تصور، نام خود را جاودانه کرده است.

دراگون بال سوپر با داشتن یک نمایشنامه جدید، نقشه‌های جدید، شخصیت‌های پرقدرت تازه، و بهترین دشمنان خود، داستان حماسی این سریال را ادامه می‌دهد. این سریال شامل 131 قسمت تلویزیونی، دو فیلم بلند و مانگا که توسط توریاما ساخته شده است، بسیار محبوب گردیده.

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

شما می‌توانید فهرست برترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال
تاثیرگذار ترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

گوکو، برولی و برگامو از برجسته‌ترین شخصیت‌های دراگون بال سوپر هستند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند. این سریال با توانایی خلق صدها نقل قول متنوع، توانسته است درون دیالوگ‌های این شخصیت‌ها شکوفایی‌ای را بوجود آورده و جملاتی خاطره‌انگیز را به طرفداران هدیه دهد. ما در ادامه برای شما خوانندگان عزیز بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال را قرار داده‌ایم.

“So Who Is An Angel? But He’s Got No Wings & He’s Not Hangin’ Out”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال
ماندگارترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال.

“پس فرشته کیست؟ اما او بال ندارد و آویزان نیست”

در دنیای (Dragon Ball) هیچ کمبودی در کاراکترهای قدرتمند وجود ندارد، با این حال (Dragon Ball Super) در این زمینه با معرفی (Beerus and Whis)، خدای نابودی و فرشته، که در بقیه فرنچایز به بازیگران محوری تبدیل می‌شوند، به سطحی بالاتر ارتقا می‌یابد.

فرشته اصطلاحی است که معنای خاص خود را دارد. بنابراین، می‌توان درک کرد که چرا گوکو وقتی می‌فهمد که این طبقه‌بندی برای ویس و سایر نگهبانان چندجهانی یکسان است، کمی گیج می‌شود. گفته‌های گوکو، سخت‌گیرانه و عمیق هستند، با این حال، او به احمقانه‌ترین شکل ممکن عمل می‌کند و نشان می‌دهد که هنوز هم یک پسر جوان و کنجکاو درون خود دارد.

“.Sorry, Pan. If Grandpa Was Feeling Better He Coulda’ Taken You Into The Sky”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“ببخشید پان. اگر پدربزرگ احساس بهتری داشت می‌توانست شما را به آسمان ببرد.”

گوکو هیچ‌وقت میل به استفاده از حداکثر توانش را نداشت. این مسئله اغلب با عواقب ناراضی‌کننده‌ای همراه بود. روش جسورانه‌ی گوکو برای افزایش قدرت و سرعت، ترکیبی از “سوپر سایان بلو” و “کایوکن” است که باعث می‌شود ، با اختلالاتی در انتقال انرژی به خودش، نتواند به طور معمول به مأموریت‌های خود ادامه دهد.

این مسئله باعث می‌شود پان به دنبال یک نگهبان جدید باشد و این وضعیت بهانه‌ای خوب برای وقت‌هایی است که شوخی و خنده میان آن‌ها رد و بدل می‌شود.

“.I Will Not Let You Destroy My World”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“نخواهم گذاشت که دنیای من را نابود کنی.”

لرد بیرس، خدای نابودی، به دنبال یک مبارزه رضایت بخش با یک سوپر سایان خدایی است. این فرآیند آسانی نیست، اما گوکو در نهایت با کمک دوستان و خانواده‌اش به این مقام قدرتمند رسیده است. جدال بین گوکو و سوپر سایان خدایی و بیرس به قدری شدید است که ضربات مشت‌هایشان برای نابودی جهان تهدید کننده هستند.

تهدید بسیار ساده اما مؤثر گوکو، نشان‌دهنده این است که او هر کاری را برای نجات سیاره‌ای که به او احساس هدف و مقصدی می‌دهد، انجام خواهد داد. گوکو همچنان به دنبال شکست دادن بیرس و افزایش قدرت خود است، اما در این لحظه اولویت او نجات جهان و عزیزانش است. این نشان از یک قهرمان واقعی است.

“.So I’m The Bad Guy Here, Huh? Well, This’ll Be Fun”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“پس من آدم بد اینجا هستم، ها؟ خوب، این سرگرم کننده خواهد بود.”

در دنیای دراگون بال سوپر، ده‌ها مبارز جدید و مرگبار از تاریکی‌هایشان بیرون می‌آیند تا ثابت کنند که سرزمین خود قوی‌ترین است. بی‌گناهی و اشتیاق گوکو برای به چالش کشیدن دشمن‌ها، عملاً عامل اصلی برگزاری “تورنمنت قدرت” می‌شود که خشم مردم سایر جهان‌ها را برانگیزانده.

این امر بدان معناست که گوکو در این مسابقه باید به شدت تلاش کند.گوکو راهی را پیدا خواهد کرد تا این مشکل را به راحتی حل کند‌.

در حین ادامه‌ی مبارزات جذاب جهانی، گوکو و تیمش با استفاده از استراتژی، قدرت و تعهد خود، در حفظ بقا و نجات جهان خود تلاش می‌کنند. آنها تمام سعی خود را می‌کنند تا باقی بمانند و جهان خود را از هر گونه تهدیدی نجات دهند.

“…Your New Form Is Burning Through More Power Than Your Body Can Supply”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“فرم جدید شما بیشتر از آنچه که بدنتان بتواند تأمین کند، انرژی مصرف می‌کند…”

“فرم جدید شما بیشتر از آنچه که بدنتان بتواند تأمین کند، انرژی مصرف می‌کند. باید منتظر می‌ماندید تا با این فرم آشنا شده و بدانید چگونه آن را کنترل کنید قبل از اینکه در مبارزه‌های مختلف شروع به کار کنید.” به عنوان یکی از بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال شناخته می‌شود.

در دراگون بال سوپر، فرم‌های جدید بیش از حد معمول هستند و بازگشت غافلگیرکننده فریزا بیان کننده این است که مبارزان تا چه حد رشد کرده‌اند. فرم طلایی جدید فریزا نتیجه‌ی اولین تمرین در زندگی او است.

گوکو و وگیتا قادر به شکست فریزای طلایی هستند زیرا آن‌ها قبلاً با قدرت سوپر سایان گاد و سوپر سایان بلو آزموده‌اند. آن‌ها مزایا و معایب هر دو فرم را می‌شناسند. گوکو تأکید می‌کند که دانش و تجربه به اندازه قدرت مهم هستند.

“!For Me There’s A Better Path To Power. It’s Not Love. It’s Fury”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“راه بهتری برای رسیدن به قدرت برای من وجود دارد. عشق نیست، خشم است!”

سرعت تراژدی نابود شدن جهان: جهان‌هایی که در حال نابودی هستند” قسمت ۱۱۸ از انیمه دراگون بال سوپر است. در این مرحله، جهان‌های ۲ و ۶ برای شکست دادن حریفان خود و جلوگیری از نابودی تلاش می‌کنند.

ریبریان و سایر شخصیت‌های جهان ۲ از مبارزه، با استفاده از “دختر سحر آمیز” به نام قدرت عشق بهره می‌گیرند. به هرحال، گوکو با نمایش تحسین‌برانگیز قدرت خود، مقابله را به سمت برتری می‌برد، اما در ابتدا بیان می‌کند که انگیزه او خشم است و نه عشق. این اظهار نظر قوی، جهان ۲ را به خطر می‌اندازد.

“…But Anyone Who Tries To Hurt My Friends Is Gonna Pay”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“اما هر کسی که سعی کند به دوستان من صدمه بزند، به او می‌پردازم…”

“حقیقت این است که من قهرمان یا چیز دیگری شبیه آن نیستم. اما هر کسی که سعی کند به دوستانم آسیب بزند، قیمتش را می‌پردازد!” این دیالوگ یکی از بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال است .

پایان تورنمنت قدرت در دراگون بال سوپر درباره جیرن، رقیبی مرگبار است که می‌تواند با گوکو، وگیتا، فریزا و اندروید ۱۷ همزمان مقابله کند. جیرن گوکو را به فعالسازی نیروی “میزان غیرعایقه‌ای” (Ultra Instinct) تشویق می‌کند.

مبارزه گوکو با جیرن در فرم (Ultra Instinct) یکی از بزرگترین و زیباترین مبارزات مجموعه دراگون بال است. در برابر قدرتی ناقابل، گوکو همچنان انسانیت و فروتنی خود را حفظ می‌کند. در این لحظه، او نه سوپر سایان است و نه حتی یک قهرمان. او فقط یک فرد است که می‌خواهد از دوستانش دفاع کند.

“…If Everybody’s Against Me, That Makes It More Of A Challenge”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“اگر همه بر علیه من باشند، این مسئله را چالش برانگیزتر می‌کند…”

این برایم اصلاً مزاحمتی ندارد. اگر همه به دشمنی با من بپردازند، این موضوع چالشی بیشتر را به وجود می‌آورد و این فقط باعث می‌شود که من با تلاش بیشتری سعی کنم برنده شوم.” این دیالوگ یکی از بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال است که او استفاده کرده است.

برگامو یکی از قوی‌ترین مبارزان جهان ۹ است که در ابتدای تورنمنت قدرت در نمایشگاه زنو، شهرت خود را کسب می‌کند. اینجاست که برگامو به جهان ۷، به خصوص گوکو نفرت پیدا می‌کند .

برگامو تلاش می‌کند روح گوکو را شکست دهد و به این اشاره می‌کند که جهان ۷ به خطر افتاده است، اما گوکو بلافاصله او را رد می‌کند. گوکو آرامش خود را حفظ می‌کند و این تهدید را به عنوان یک محرک مفید توصیف می‌کند. گوکو ممکن است هیچ وقت دوباره در موقعیتی قرار نگیرد که با قوی‌ترین مبارزان از سراسر جهان روبرو شود، اما او از این چالش لذت می‌برد و به لحظه‌ای که با این قدرت‌ها مقابله می‌کند، به فکر فرو می‌رود.

“Call Me, Kakarot”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“مرا، کاکاروت صدا کن”

او در انیمه “دراگون بال سوپر”، از دیالوگ “مرا، کاکاروت صدا کن” که یکی از بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال است، استفاده کرد. گوکو شخصیتی است که در بیش از ۶۰۰ قسمت توسعه شخصیتی داشته است. او عضو نژاد جنگجویان بیگانه، سایان‌ها است، اما بسیاری از سایان‌ها با وی تفاوت دارند.

در انیمه‌ای به نام “دراگون بال سوپر: برولی”، همکاری خودش با گوکو را به پایان می‌رساند و گوکو با خوشحالی به برولی می‌گوید که از اسم سایانی او، (کاکاروت)، برای صدا زدن او استفاده کند. این برای شخصیت گوکو یک اتفاق جدید است و روش زیبایی برای پایان دادن به فیلم فیچر است، زیرا گوکو در این حین اصالت خود را حفظ می‌کند و به سایان‌ها نشان می‌دهد که خشونت نباید تنها پاسخ باشد.

“…You’ve Got A Lot To Learn. Here on Earth, We Like To Live Together in Peace & Harmony”

بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال

“شما چیزهای زیادی برای یادگیری دارید. اینجا روی زمین، ما دوست داریم با هم در صلح و هماهنگی زندگی کنیم…»

این دیالوگ که جزء بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال به حساب می‌آید در انیمه “دراگون بال سوپر: برولی” استفاده شد که مرحله معرفی رسمی سوپرسایان افسانه‌ای را پس از چندین نمایش در انیمه‌های دراگون بال شروع کرد. برولی از تجربه‌های گذشته‌اش درس گرفته و مشکلات او یک سری تمرین آموزشی شده‌اند تا به جای یک تبهکار، به یک قهرمان تبدیل شود.

این نقل قول یک لحظه پر دردسر است. گوکو با هیجان سوپرسایان جدید را با رفتار و سبک زندگی زمینی‌ها اشنا می‌کند. استفاده گوکو از نوعی رفتار دوستانه، دلیل موفقیت او در بازآفرینی شخصیت‌های قبلی شرور و تبدیل آن‌ها به قهرمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های گوکو در انیمه دراگون بال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *