مستانه مهاجر داور جشنواره ای در الجزایر شد! +[جزئیات]

مستانه مهاجر داور جشنواره الجزایر شد. نوری بیلگه، کارگردان مشهور ترکیه‌ای، در این جشنواره به عنوان رئیس هیات داوران انتخاب شده است.

طبق گزارش‌های دریافتی، مستانه مهاجر، تدوینگر و تهیه‌کننده ایرانی، در چهارمین دوره جشنواره فیلم مدیترانه‌ای آنابا (AMFF) در الجزایر، به عنوان مهمان افتخاری و عضو هیئت داوران دعوت شده است. در ادامه مطلب با خبر مستانه مهاجر داور الجزایری همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

مستانه مهاجر داور جشنواره الجزایر

مستانه مهاجر در الجزایر

به گزارش منابع خبری:

از سال ۲۰۱۶، جشنواره فیلم مدیترانه‌ای آنابا (Annab Mediterranean Film Festival) راه‌اندازی شده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های منطقه شمال آفریقا شناخته می‌شود.

مستانه مهاجر داور جشنواره الجزایر
مستانه مهاجر داور جشنواره الجزایر

AMFF برای فیلم‌های در دست ساخت، بلندمدت و کوتاه مدت، بین‌المللی و ملی، در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله فیلم بلند، مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه فرصت ارائه می‌دهد. سالانه، از فیلم‌های برگزیده‌ای که از سراسر جهان ارسال می‌شوند، برترین‌ها را انتخاب و جوایز مختلفی به آن‌ها اهدا می‌کند. این جشنواره همچنین با دعوت از مهمانان افتخاری و اعضای هیئت داوران بین‌المللی، فرصتی برای تبادل تجربه و نقد فیلم‌ها فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: ازدواج پژمان بازغی برای بار دوم ؛ همسر دوم پژمان بازغی کیست؟

بیوگرافی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر داور جشنواره الجزایر
مستانه مهاجر داور جشنواره الجزایر

مستانه مهاجر، از جوانی علاقه زیادی به هنر داشت و به تئاتر و سینما علاقه‌مند شد. مستانه در دوران دانشجویی خود به تهران رفت و در دانشگاه هنر تحصیل کرد. او در دوران تحصیل خود در تئاتر شرکت کرد و با بازی در نمایشنامه‌های مختلف، استعداد واقعی خود را به نمایش گذاشت.

پس از فارغ‌التحصیلی، مستانه به عنوان بازیگر حرفه‌ای در تئاتر و سینما فعالیت خود را آغاز کرد. او با بازی در نقش‌های متنوع و قوی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، توانست محبوبیت بالایی در صنعت سینما و تلویزیون ایران کسب کند. استعداد و بازیگری مستانه، او را به یکی از بازیگران برجسته و مورد توجه صنعت سینما تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص مستانه مهاجر داور جشنواره الجزایر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *