اکران Mission: Impossible 8 به تاخیر افتاد

اکران Mission: Impossible 8 به تعویق افتاد. به نظر می‌رسد سری جدید فیلم ماموریت غیر ممکن با نقش آفرینی تام کروز به مدت یک سال به تاخیر افتاده است.

استودیو پارامونت اعلام کرد که اکران قسمت هشتم فیلم “مأموریت: غیرممکن” (Mission: Impossible 8) با بازی تام کروز از سال ۲۰۲۴ به ۲۰۲۵ موکول شده است. استودیو اعلام کرده که عنوان نهایی این قسمت دنباله داده شده، “موقعیت‌یابی تخمینی ۲” (Dead Reckoning Part Two) نخواهد بود. در ابتدا، قرار بود “مأموریت: غیرممکن ۸” تنها ۱۱ ماه پس از اکران قسمت هفتم فیلم منتشر شود و تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ را داشته باشد، اما اکنون به ماه مه ۲۰۲۵ موکول شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

ساخت فیلم جدید جیمز باند در هاله‌ای از ابهام


اکران Mission: Impossible 8

استودیو پارامونت تغییراتی را در تقویم اکران فیلم‌های آینده خود اعلام کرده است. براساس این تغییرات، چهارمین قسمت از سری “باب اسفنجی شلوار مکعبی” به تأخیر افتاده و در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

همچنین، فیلم “مکانی آرام: روز اول” با بازی لوپیتا نیانگو، که پیش‌درآمدی از فیلم “مکانی آرام” است، با سه ماه تأخیر در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این تغییرات برای فیلمساز جان کرازینسکی، کارگردان قسمت اول این سری فیلم‌ها، نیز اعمال شده است. همچنین، کمدی فانتزی “کاش” با بازی رایان رینولدز، یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

اکران Mission: Impossible 8
اکران Mission: Impossible 8

قسمت هفتم از سری “مأموریت: غیرممکن” یک هفته قبل از فیلم‌های “باربی” و “اوپنهایمر” به نمایش درآمد، اما عملکرد مطلوبی در گیشه نداشت. این فیلم، با توجه به نقدهای مثبتی که دریافت کرد، مورد توجه قرار گرفت، اما رقابت با فیلم “باربنهایمر” باعث شد که مخاطبان به سرعت آن را فراموش کنند. “مأموریت: غیرممکن ۷” با درآمد افتتاحیه ۷۸.۴ میلیون دلار شروع شد و در نهایت به مبلغ ۵۶۷ میلیون دلار رسید، که در میان فیلم‌های این سری، کمترین درآمدی که از سال ۲۰۰۶ کسب کرده بود.

کریستوفر مک‌کواری، کارگردان سه قسمت قبلی از سری “مأموریت: غیرممکن”، برای قسمت هشتم نیز بازخواهد گشت و انتظار می‌رود که بازیگرانی همچون ونسا کربی، سایمون پگ، وینگ ریمز، هیلی آتول، شی ویگام و پام کلمنتیف نیز بازگردانده شوند.

قسمت هشتم از سری “مأموریت: غیرممکن” یکی از اولین پروژه‌هایی بود که به دلیل اعتصاب اتحادیه بازیگران، متوقف شد و مشکلاتی مشابه قسمتمامی عناوین پیشتر را القا کرده‌ام، لطفاً ادامه جمله را بیان کنید تا بتوانم به درستی به آن پاسخ دهم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اکران Mission: Impossible 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *