تاریخ انتشار انیمیشن Orion And The Dark اعلام شد [+ تریلر]

کمپانی نتفلیکس با پخش یک تریلر تاریخ انتشار انیمیشن Orion And The Dark مشخص کرد. این تریلر، ما را برای روبرو شدن با ترس‌های درونی بی‌نشان و پنهان خودمان آماده می‌کند.

هر ساله، کمپانی «نتفلیکس»، آثار بزرگ و معروفی را از طریق سرویس استریم خود منتشر می‌کند و همچنین پروژه‌های ناشناخته‌ای را که از داستان و شخصیت‌های محبوب بهره می‌برند، به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد انیمیشن اوریون و تاریکی نیز جزء این پروژه‌های جالب قرار بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار انیمیشن Orion And The Dark اعلام شد

Orion And The Dark، نتیجه همکاری شرکت‌های «نتفلیکس» و استودیوی «دریم‌ورکس» است. این انیمیشن را «شان چارماتز» کارگردانی کرده و «چارلی کافمن» نگارش فیلمنامه‌ی آن را بر عهده داشت. در این تریلر Orion And The Dark تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1401) اعلام شده است.

داستان این انیمیشن، بر اساس رمانی با همین نام از «اما یارلت» ساخته شده و به زندگی پر ماجرای یک پسر بچه به نام «اورون» می‌پردازد. او یک پسربچه دبستانی است که با ترس‌های مختلفی مانند ترس از زنبور، ارتفاع، سگ و امواج تلفن در زندگی خود مواجه می‌شود و این ترس‌ها باعث می‌شود که در روابطش با دیگران مشکل داشته باشد؛ اما بزرگترین ترس «اوریون» در شب‌ها رخ می‌دهد. زمانی که تاریکی همه جا را فرا گرفته، وحشتی شدید وجود او را در بر می‌گیرد.

این مشکل، باعث می‌شود تا تاریکی به صورت فیزیکی ظاهر شده و «اوریون» برای غلبه بر ترس‌هایش، در یک ماجراجویی جذاب شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Orion And The Dark چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *