بازدید از اماکن تاریخی در روز 22 بهمن رایگان شد

روز 22 بهمن بازدید از موزه‌ها، اماکن فرهنگی و تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ایران به صورت رایگان خواهد بود.

این اطلاعیه توسط اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شده است. با توجه به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، ساعت فعالیت و بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در این روز از ساعت 12 ظهر تا ساعت 6 عصر خواهد بود. این تصمیم به منظور ایجاد فرصتی برای مردم، جهت بازدید و آشنایی با تاریخ و فرهنگ کشور در این روز مهم اتخاذ شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازدید رایگان از اماکن تاریخی در روز 22 بهمن

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ایران مسئولیت حفاظت، نگهداری و ارتقای موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی را برعهده دارد. در کل کشور، 826 موزه وجود دارد و از این تعداد، 268 موزه تحت پوشش این وزارتخانه قرار دارند. این موزه‌ها به گردشگران و عموم مردم امکان می‌دهند تا با تاریخ، هنر و فرهنگ کشور آشنا شوند.

روز 22 بهمن

روز 22 بهمن که به عنوان روز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران جشن گرفته می‌شود، فرصتی مناسب است تا مردم بتوانند به صورت رایگان به موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی مراجعه کنند و از ثروت‌های فرهنگی کشور لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازدید رایگان از اماکن تاریخی در 22 بهمن چیست؟ آیا در این روز شما به موزه و اماکن تاریخی مراجعه می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *