یک کارگردان تئاتر ایرانی به تجاوز متهم شد

یک کارگردان تئاتر ایرانی، به دلیل آزار جنسی دو هنرجوی خود، متهم به تجاوز و توسط دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.

این کارگردان جوان تئاتر ، دختران جوان را با بهانه آموزش به خانه‌اش می‌کشاند و آن‌ها را مورد آزار جنسی قرار می‌داد. مورد شکایت یکی از هنرجویان این کارگردان منجر به شناسایی او شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


متهم شدن کارگردان تئاتر ایرانی به تجاوز به هنرجوهای خود

به گزارش دیده‌بان ایران؛ یک دختر علاقه‌مند به بازیگری، به مأموران اطلاع داد که به دنبال بهبود مهارت‌های بازیگری خود، در کلاس‌های آموزش بازیگری یک کارگردان تئاتر ثبت‌نام کرده است. پس از مدتی، این کارگردان به او گفت که برای پیشرفت باید در کلاس‌های مدیتیشن شرکت کند و این کلاس‌ها در خانه‌اش برگزار می‌شوند.

ائو با پذیرش این پیشنهاد، به کلاس‌ها شرکت کرد؛ اما به وقت ورود به خانه، متوجه شد که هیچ کلاسی برگزار نشده و کارگردان با اعمال تعرض به او، از وضعیت او سو‌ء‌استفاده کرده است.

پلیس پس از ثبت شکایت، تحقیقات خود را آغاز و ادراک کرد که این کارگردان جوان 32 ساله، به علت انحراف اخلاقی، باعث ترک کلاس‌های آموزشی تعدادی از هنرجویان شده بود. همچنین نتواسته جلب اعتماد دیگر دختر را هم از دست دهد و او را نیز مورد آزار جنسی قرار داده است.

در نهایت، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع یافت و رسیدگی قضایی آغاز شد. دو شاکی، با ادامه بر شکایت خود، اعلام کردند که تا آخرین لحظه حاضر به نیستند. هنگامی که نوبت به کارگردان جوان رسید، او اتهامات را رد کرد و گفت:

این دو دختر دروغ می‌گویند؛ خودشان به داشتن رابطه تمایل داشتند و پس از اینکه متوجه شدند رابطه نمی‌تواند منجر به بهبود وضعیت بازیگری آن‌ها شود، از این بهانه شکایت کردند.

با پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیأت قضایی به تشکیل شور پرداخت و متهم را به اتهام تجاوز به اعدام محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی متهم شدن کارگردان تئاتر ایرانی به تجاوز به هنرجوهای خود چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *