ویدیو: اولین فیلم کوتاه ساخته شده با هوش مصنوعی Sora

شرکت بزرگ OpenAI حدود یک ماه پیش، هوش مصنوعی Sora را معرفی کرد. حالا چندی پیش، نخستین فیلم کوتاه با این هوش مصنوعی منتشر شد.

این ربات هوش مصنوعی، یک مدل تحسین‌برانگیز است که می‌تواند با استفاده از پرامپت‌های متنی، ویدیوها بسازد. هوش مصنوعی سورا هنوز به طور عمومی منتشر نشده است؛ اما تعدادی از هنرمندان اخیراً به آن دسترسی داشته‌اند. در این بین، یک کارگردان به نام «پل تریلو»، ویدیوی ذکر شده را با استفاده از Sora به طور کامل ساخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین فیلم کوتاه ساخته شده با هوش مصنوعی Sora

با توجه به اعلام شرکت OpenAI در یک پست که به معرفی این مدل اختصاص یافته است، Sora قادر به ایجاد صحنه‌های پیچیده با حضور چندین شخصیت، حرکات خاص و جزئیات دقیق از موضوع و پس‌زمینه است.

علاوه بر تولید ویدیوی بر اساس متن، مدل Sora می‌تواند بر اساس یک تصویر استاتیک ویدیویی را ایجاد کرده و یا فریم‌های گمشده در یک ویدیو را بازسازی و حتی طول آن را افزایش دهد. اگرچه با دقتی کم می‌توان تشخیص داد که ویدیوها مصنوعی هستند، اما نسبت به مدل‌های مشابه، ویدیوهای شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این ویدئوی ساخته شده توسط هوش مصنوعی Sora چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *