گروه بازیگری فیلم Fear Street: Prom Queen معرفی شدند

سرویس استریم «نتفلیکس»، صبح روز گذشته، از گروه بازیگری فیلم Fear Street: Prom Queen ، جدیدترین اثر وحشتناک این فرانچایز، رونمایی کرد.

در هر قسمت از فرانچایز ترسناک Fear Street که بر اساس مجموعه کتاب‌های آر. ال. استاین (R.L. Stine) ساخته شده، بازیگران جدیدی معرفی می‌شوند. لیست بازیگران فیلم جدید خیابان ترس ، شامل «ایندیا فاولر»، «سوزانا سون»، «فینا استرازا»، «دیوید یاکونو»، «الا روبین»، «کریس کلاین»، «لیلی تیلور» و «کاترین واترستون» می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


گروه بازیگری فیلم Fear Street: Prom Queen معرفی شدند

فیلم جدید Fear Street ، ما را به شهر شادیساید، در اوهایو، جایی که فصل جشن در Shadyside High در حال برگزاری است و گروه گرگ مدرسه It Girls مشغول کمپین‌های مختلف خود هستند، می‌برد. هنگامی که یک خارجی شجاع به طور غیرمنتظره‌ای به دادگاه آن شهر معرفی می‌شود، دختران شادیساید به طور مرموزی شروع به ناپدید شدن می‌کنند همه‌چیز به گردن او می‌افتد.

فیلم Fear Street: Prom Queen

«مت پالمر» این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌اش که به همراه «دونالد مک‌لیری» نوشته شده، کارگردانی می‌کند و «پیتر چرنین»، «جنو تاپینگ» و «کوری ادلسون» از شرکت Chernin Entertainment تهیه‌کننده آن هستند.

نخستین‌بار، نتفلیکس، سه‌گانه اصلی خیابان ترس را طی سه هفته متوالی در تاریخ ژوئیه 2021 به عنوان یک رویداد تابستانی ویژه منتشر کرد. این آثار، 12 هفته در لیست 10 فیلم برتر نتفلیکس بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *