تریلر فیلم Evil Does Not Exist منتشر شد + تاریخ اکران

تریلر فیلم Evil Does Not Exist (شیطان وجود ندارد) به کارگردانی ریوسوکه هاماگوچی، سازنده فیلم تحسین‌شده Drive My Car، منتشر شد.

چیزی که واقعاً ترسناک‌تر از شرارت‌های واقعی درون سیاره‌ی ما و مردمش است، به ندرت پیدا می‌شود. این نوع وحشت را کارگردان ژاپنی، «ریوسوکه هاماگوچی» در فیلمی به نام Evil Does Not Exist، مورد بررسی قرار می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Evil Does Not Exist

فیلم شیطان وجود ندارد برنده جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در سال گذشته برای جایزه نقره اسلحه بزرگ هیئت منصفه و جایزهٔ FIPRESCI بود. این فیلم یک تأمل زیبا و مستند درباره رابطه مرموز و معنوی انسان با طبیعت و اثرات پیاپیِ طمع شرکت‌ها است.

در ادامه می‌توانید تریلر Evil Does Not Exist را مشاهده کنید:

در دهکده کوهستانی روستایی میزوبیکی، «تاکومی» و دخترش، «هانا»، زندگی ساده‌ای دارند و آب، چوب، و واسبی وحشی را برای رستوران محلی اودون جمع‌آوری می‌کنند. مردم شهر به طور فزاینده‌ای از طرح یک آژانس استعدادیابی برای ساختن یک مکان مجلل در نزدیکی آن آگاه می‌شوند که به ساکنان شهر یک راه راحت به بیابان برفی ارائه می‌دهد.

هنگامی که دو نماینده شرکت وارد می‌شوند و درخواست راهنمایی محلی می‌کنند، «تاکومی» به مخالفت با آن‌ها می‌پردازد، زیرا مشخص است که این پروژه تأثیر مخربی بر جامعه خواهد داشت.

تاریخ اکران فیلم Evil Does Not Exist برای 18 آوریل 2024 (30 فروردین 1403) در آلمان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Evil Does Not Exist چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Avclub


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *