آندرتیکر به ایران خواهد آمد

طبق گزارش‌های منتشر شده، آندرتیکر در ایران حضور پیدا خواهد کرد. این کشتی‌گیر معروف WWE، قرار است به ایران بیاید تا برای تبلیغ یک محصول حضور داشته باشد.

شب گذشته، خبری مبنی بر حضور آندرتیکر در کشور ایران منتشر شد. او بابت این تبلیغ، مبلغ قابل توجهی را دریافت خواهد کرد. آندرتیکر (Undertaker) که به اسم واقعی او Mark William Calawa است، یک کشتی‌گیر بسیار معروف و سابقه‌دار در WWE محسوب می‌شود و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. نام این کشتی‌گیر در سال 2022 به فهرست افتخار کشتی گیران WWE افزوده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آندرتیکر در ایران

گفته می‌شود که این تبلیغ یکی از گران‌ترین تبلیغات در تاریخ تلویزیون خواهد بود. چند ماه پیش، آندرتیکر به عربستان سفر کرده بود و جام قهرمانی مسابقات ریاض کاپ را وارد زمین کرد. پیش از این، «لوئیس فیگو»، کاپیتان تیم ملی پرتغال و بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید، برای تبلیغات به ایران آمده بود.

آندرتیکر در ایران

«آندرتیکر» در مجموع 102 برد و 65 شکست در رویدادهای پیپر ویو داشت. او در کل کارنامه خود، مجموعاً 745 برد و 233 شکست را تجربه کرده و این نشان می‌دهد که او به عنوان یکی از کشتی‌گیرانی که درصد برد بالایی دارند و در اکثر مواقع موفق به کسب پیروزی شده‌اند است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور سلبریتی‌های خارجی در تبلیغات تلویزیونی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *