کسب درآمد از بازی ورود ارزهای دیجیتال به صنعت بازی

آیا می توان از طریق بازی درآمد کسب کرد؟ پاسخ بله است. شما قطعا می‌توانید بازی کنید، برنده شوید و کسب درآمد کنید! بازار جهانی بازی یک صنعت چند میلیاردی است که توسط میلیون‎ها بازیکن و صدها هزار کارمندی که همه در نهایت درآمدهای خود را برای خرید آسان ارز دیجیتال مصرف می‎کنند پشتیبانی می‌شود. راه‎های زیادی برای کسب درآمد در این صنعت گسترده وجود دارد. برای کسب درآمد با بازی، لازم نیست یک بازیکن حرفه‎ای باشید. از راه‌های سریعی مانند بازی‌ها و برنامه‌های پول‌ساز تا گزینه‌های شغلی تمام وقت، در اینجا راه‌هایی برای کسب درآمد از خانه از طریق بازی وجود دارد.

شش راه مطمئن برای کسب درآمد با بازی کدامند؟

با ظهور ورزش‎های الکترونیکی، توییچ، یوتیوب و بازیکنان حرفه‎ای کنجکاوانه به موضوع کسب درآمد از طریق بازی‎ها پرداختند. برای فردی که عاشق بازی کردن باشد این امکان وجود دارد که از سرگرمی خود درآمد کسب کند و مهم‎ترین مزیت این شیوه درآمدزایی این است که لازم نیست حرفه‌ای باشید. حتی اگر یک بازیکن معمولی کامپیوتر یا کنسول باشید، می‎توانید از بازی درآمد کسب کنید.

پخش زنده را باز کرده و مخاطب ایجاد کنید

اگر در بازی کردن مهارت دارید و می‎توانید صحبت کند، قادر خواهید بود با پخش زنده در سیستم عامل‌های شناخته شده درآمد کسب کنید. در این مرحله ممکن است علامت سوال‎های زیادی در ذهن شما ایجاد شود. چرا باید کسی از تماشای بازی شما لذت ببرد؟ یا چرا کسی باید برای بازی کردن شما مشترک شود؟ دلیل تماشای زیاد یوتیوبرها فقط این نیست که آنها از بازی کردن لذت می‎برند. آنها از اینرو تماشا می‏شوند که راه حل کامل بازی را در یک پخش طولانی مدت ارائه می‎دهند. گیمرها از این ویدیوها پشتیبانی می‌کنند تا بتوانند از قسمت‎هایی از بازی‌های پیشرفته که گیر می‌کنند عبور کنند. می‌توانید با پخش در توییچ، یوتیوب یا پلتفرم محبوب دیگری مخاطب ایجاد کنید و به مرور زمان از طریق کمک‌های مالی یا اشتراک‌های پولی درآمد کسب کنید. با رشد کانال شما، برندها اسپانسر می‎شوند و از طریق تبلیغات پولی درآمد کسب خواهید کرد.

به جای خرید ارز دیجیتال بازی‌ ها را نقد کنید و راهنما بنویسید

نقد بازی می‌تواند به صورت مکتوب یا ویدئویی باشد. از آنجایی که امروزه ویدیوها توجه بیشتری را به خود جلب می‎کنند، قرار گرفتن در مقابل دوربین برای شما مفیدتر خواهد بود. با این حال، اگر با صحبت کردن در مقابل دوربین راحت نیستید یا چنین تجربه‌ای ندارید، ممکن است بخواهید بنویسید. شما می‎توانید با تولید محتوایی برای بازی‎های محبوب جهانی توجه بیشتری را به خود جلب کنید. محتوای شما ممکن است شامل مقاله‌های مخصوص بازی و راه‌حل‌های کاملی باشد که شما را در بازی‌های پیشرفته راهنمایی می‌کند.

کسب درآمد از بازی ورود ارزهای دیجیتال به صنعت بازی

با تست بازی ها کسب درآمد کنید

یکی از راه‎های کسب کریپتو به جای خرید ارز دیجیتال، تبدیل شدن به یک تستر بازی است. تسترهای بازی بازخوردی را در مورد آسان و لذت بخش بودن بازی به شرکت‎های بازی ارائه داده و بینش لازم در مورد اشکالات و تاثیرات منفی بازی را در اختیار تهیه‎کنندگان بازی قرار می‎دهند. به عنوان یک تستر بازی، شما بازی را با هدایت‌ سازنده‎های بازی پیش می‎روید. بنابراین، تیم سازنده اطلاعات زیادی در مورد بازی جمع‌آوری می‌کند، از جمله شناسایی سخت‌ترین قسمت بازی و عملکرد کنترل‌ها. اگر از بازی کردن لذت می‌برید، باید به آگهی‌های استخدام تستر بازی نگاه کنید.

در مسابقات بازی شرکت کنید

بازی‌های رقابتی راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق بازی ارائه می‌دهند. اگر بازیکن ماهری هستید، می‌توانید در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی یا مسابقات بازی آنلاین که در عرصه‌های فیزیکی برگزار می‌شود شرکت کنید و برای دریافت جایزه به رقابت بپردازید. اگر یک سازمان‌دهنده خوب هستید، می‌توانید یک تورنمنت بازی را میزبانی کنید، حامیان مالی پیدا کنید و از شرکت‌کنندگان هزینه ورودی و از تبلیغ‌کنندگان هزینه تبلیغاتی دریافت کنید. اگر در بازاریابی و فروش مهارت دارید، می‎توانید از مسابقات برای فروش محصولات خود، برند حامی یا شریک تجاری خود استفاده کنید.

توسعه دهنده بازی شوید

اگر اشتیاق و استعداد ایجاد بازی‌های خود را دارید، راه دیگری برای کسب درآمد از بازی این است که یک توسعه دهنده بازی شوید. توسعه دهنده بازی مفاهیم را گرفته و آنها را به کد برنامه‎نویسی تبدیل می‎کند که می‎توان از آنها برای اجرای بازی استفاده کرد. به عنوان یک توسعه دهنده بازی، باید زبان‎های برنامه نویسی مرتبط مانند C++، C#، JavaScript، Java، Python  را بدانید. اگر مدرک مهندسی نرم افزار یا علوم کامپیوتر دارید، کار در رشته مربوطه برای شما راحت‎تر خواهد بود.

کسب درآمد از بازی ورود ارزهای دیجیتال به صنعت بازی

خرید آیتم‏ های درون بازی (اقلام)

می‌توانید با فروش قفل‎هایی که در بازی‌های Counter Strike 2 (CS2)، Dota 2، PUBG، Rust، Team Fortress 2 و بسیاری دیگر باز می‌کنید، درآمد کسب کنید. شما می‎توانید با فروش اقلام کمیاب سود بالایی داشته باشید. Steam Community Market ساده‎ترین و سریع‎ترین راه برای فروش آیتم‎های درون بازی است.

از کجا بازی کنیم و کسب درآمد را شروع کنیم

کنجکاوی زیادی برای کسب درآمد و خرید ارز دیجیتال از طریق انجام بازی‎های تلفنی وجود دارد. کسب درآمد واقعی با بازی در اوقات فراغت امکان پذیر است. اگر زمان زیادی را صرف بازی در دستگاه اندروید یا iOS خود می‎کنید، می‎توانید از طریق بازی درآمدزای واقعی درآمد بیشتری کسب کنید. همه مواردی که اشاره شدند به صورت رایگان برای دانلود، بازی و برنده شدن فراهم هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *