آنگ لی فیلم زندگینامه بروس لی را خواهد ساخت

آنگ لی ، کارگردانی که سه جایزه اسکار را به خود اختصاص داده، امیدوار است در فیلم بعدی خود، زندگی‌نامه بروس لی را با حضور پسرش در نقش اصلی به سینما بیاورد.

«آنگ لی»، فیلمساز تایوانی که قبلا فیلم‌های موفقی مانند ببر خیزان، اژدهای پنهان، زندگی پی و کوهستان بروکبک را ساخته، در پروژه بعدی خود قصد دارد زندگینامه «بروس لی»، بازیگر فیلم‌های رزمی را به روی پرده بیاورد و «میسون لی»، پسر این سازنده فیلم، برای بازی در فیلم‌های اکشن و رزمی انتخاب شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آنگ لی فیلم زندگینامه بروس لی را خواهد ساخت

«آنگ لی» درباره این موضوع گفت:

«بروس لی» که نه کاملاً آمریکایی و نه کاملاً چینی است، پلی بین شرق و غرب بود که هنر رزمی چینی را به جهان معرفی کرد. او عالمی در هنرهای رزمی و هنرمندی نمادین بود که هنرهای رزمی و سینمای اکشن را تحول داد. احساس می‌کنم لازم است داستان این فرد درخشان و منحصربه‌فرد را روایت کنم که با تلاش خستگی‌ناپذیر، رویاهای غیرممکن را به واقعیت تبدیل کرد.

آنگ لی

«بروس لی»، که یک کارآفرین رزمی افسانه‌ای بود، در سال 1973، در سن 33 سالگی درگذشت. او را بسیاری از مهم‌ترین رزمی‌کاران قرن بیستم و نمادی از فرهنگ چین می‌شناسند. او در سال‌های حضورش در فیلم‌های سینمایی، مانند رئیس بزرگ، مشت خشم، راه اژدها، اژدها وارد می‌شود و بازی مرگ، به یک ستاره تبدیل شد و در کشورهای مختلف جهان محبوبیت شهرت داشت. آثار او بهره‌برداری زیادی داشتند و هنوز هم بعد از سال‌ها، تاثیرگذاری بروس لی در صنعت فیلم و هنرهای رزمی قابل توجه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن فیلم زندگینامه بروس لی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *