واکنش رئیس دانشکده الزهرا بوشهر به ویدئوی منتشر شده از این دانشگاه

به تازگی ویدئویی از دانشکده الزهرا دانشگاه بوشهر پخش شده که واکنش رئیس دانشکده الزهرا بوشهر به ویدئوی حاشیه‌برانگیز از این دانشگاه را در پی داشت.

رئیس دانشکده الزهرا دانشگاه بوشهر در واکنش به این جریان اعلام کرد که از دی‌ ماه سال 98 تا به امروز، هیچ مراسم فارغ‌‌التحصیلی برگزار نشده است. «زهرا حاجیانی» یکی از اعضای هیئت مدیره دانشکده، اظهار داشت که بعد از شیوع کرونا و به دلیل نبود منابع مالی، آن‌ها هیچ جشن فارغ‌ التحصیلی را نداشته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دانشکده الزهرا بوشهر

«زهرا حاجیانی»، در ادامه افزود که ویدئو منتشر شده توسط چند دانشجوی فارغ‌التحصیل شده و بدون هماهنگی با دانشگاه و بدون درخواست مجوز از طرف مراجع مربوطه در فضای مجازی پخش شده و دانشگاه هیچ نقشی در آن نداشته است.

دانشکده الزهرا بوشهر

او افزود که 8 نفر از فارغ‌ التحصیلان این دانشگاه با تهیه لباس فارغ‌ التحصیلی، در خیابان‌های قدیمی شهر بوشهر جشن خود را برگزار کرده‌اند؛ اما این موضوع توسط حراست دانشگاه در حال بررسی است و فردی که ویدئو مذکور را منتشر کرده، شناسایی شده و می‌خواهد که فردا به همراه پدرش مسئولیت این کار را بپذیرد. به گفته «حاجیانی»، دانشگاه قصد دارد پیگیری قانونی این فعالیت غیر مجاز را پایان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دانشکده الزهرا بوشهر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *