پنچ چیز در سریال دردویل تولد دوباره که از نسخه نتفلیکس باید تغییر کنند

سریال دردویل تولد دوباره نکات زیادی را باید از نسخه نتفلکیس تکرار کند و به آن‌ها ادامه دهد، اما چه چیزهایی باید تغییر کنند؟

طرفداران سریال های مارول منتظر Daredevil: Born Again برای پخش از «دیزنی پلاس» هستند، اما آنها امیدوارند چه چیزی را از این مجموعه مورد انتظار ببینند؟ در سال 2015، «چارلی کاکس» با بازی فوق‌العاده در نقش «دردویل»، راه خود را به قلب طرفداران MCU باز کرد. نسخه‌ی او از این شخصیت، بخش‌های مساوی متفکر، جسارت و همیشه آماده برای زدن چند مشت بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازسازی «نتفلیکس» از ابرقهرمان نابینا دقیقاً همان چیزی بود که طرفداران برای برانگیختن دوباره عشق خود به دردویل و هیجان بیشتر نیاز داشتند.

نکاتی در سریال دردویل تولد دوباره که باید تغییر کنند

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

سریال دردویل
سریال دردویل

هشت سال بعد و طرفداران بار دیگر با نفس بند آمده منتظرند، اما این بار «دیزنی پلاس» به این شخصیت می‌پردازد. بسیاری از طرفداران در مورد نکاتی صحبت می‌کنند که باید از سریال قبلی حفظ شود، اما مواردی از سریال دردویل وجود دارند که بهتر است تغییر کنند.

کمدی بیشتر

سریال دردویل
کمیک دردویل

«چارلی کاکس» در سریال Daredevil «نتفلیکس»، در نقش «مت مرداک» نقش قهرمانی را ایفا کرد که دائماً زیر بار یک خط داستانی پیچیده دست و پنجه نرم می‌کرد. در حالی که او می‌توانست دیالوگ‌های کمدی خوبی بیان کند. باید اشاره کرد که نسخه کمیک این شخصیت بسیار شوخ‌طبع بود، اما احتمال آن زیاد است که در مجموعه جدید شاهد شوخی‌ها و کمدی‌های بیشتری باشیم.

«مت» در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، یک آجر را در هوا می‌گیرد و می‌خواهد وانمود کند که اصلاً یک ابرقهرمان نیست، فقط وکیل محله دوستانه شما از هلزکیچن است. این احتمال وجود دارد که نسخه «دیزنی پلاس» سریال Daredevil از مجموعه کمیک‌های مارک وید (Mark Waid) الهام گرفته باشد.

کمیک شماره 7 از این سری «مت مورداک» را در یک مهمانی کریسمس با ژاکتی که روی آن نوشته شده بود، “من دردویل نیستم!” نشان می‌دهد. اگر سریال دردویل جدید این نوع کمدی را به تصویر بکشد، طرفداران زمان خوبی خواهند داشت.

کارهای تیمی

سریال Daredevil

هر روز، طرفداران تکه‌ای از اطلاعات را دریافت می‌کنند و به آنها یادآوری خواهد کرد که چرا برای راه‌اندازی مجدد سریال بی باک بسیار هیجان‌زده شده‌اند. یک روز تأیید می‌شود که «وینسنت دون آفریو» در نقش «کینگ پین» دوباره بازی می‌کند و روز دیگر خبر حضور «جان برنثال» در نقش «پانیشر» به گوش می‌رسد.

همین باعث می‌شود که بسیاری از طرفداران دوست داشته باشند که «دردویل» را در یک تیم ببینند که با «کینگ پین» مقابله می‌کند. در سریال دردویل «نتفلیکس»، ما «مت» را اکثر اوقات تنها در حال مبارزه دیده‌ایم و کم دیده می‌شد که با کسی همکاری کند. «دیزنی» می‌تواند از این شخصیت در یک تیم ابرقهرمانی استفاده کند و چه جایی بهتر از این سریال؟

شرورهای متفاوت

سریال دردویل
سریال های مارول

هر کسی که از طرفداران مارول باشد، می‌داند که حتی شرورها نیز استعداد دارند. آنتاگونیست‌های سریال دردویل «نتفلیکس» از هر جهت فوق‌العاده بودند و نمی‌توان ان را انکار کرد. شاید هیچ کسی نمی‌تواند جای «ویلسون فیسک» و «بولزآی» را بگیرد، اما ما نیاز داریم تا شخصیت‌های شرور جدیدی هم در این میان ببینیم.

توجه بیشتر به شخصیت‌های فرعی

سریال دردویل
سریال بی باک

از بسیاری جهات، سریالی که «نتفلیکس» برای طرفداران MCU ساخت، بی عیب و نقص بود. طراحی صحنه، بازیگری، تدوین و انتخاب های موسیقی نشانه‌هایی از این بود که افراد پشت پروژه واقعاً عاشق کاری بودند که انجام می‌دادند، اما نکاتی هست که کمتر به آن‌ها توجه می‌شود. «مادام گوا» (وای چینگ هو) یکی از بنیانگذاران باند هنرهای رزمی معروف به “دست” و «نوبو یوشیکا» (پیتر شینکودا) یکی از اعضای عالی رتبه آن بود.

آن‌ها باید زمان بیشتری در سریال حضور پیدا می‌کردند و طرفداران در مورد داستان‌هایشان و نحوه درگیر شدنشان با شخصیت‌های منفی اصلی می‌فهمیدند. درعوض، مانند بسیاری از شخصیت‌های آسیایی در سرتاسر نمایش‌های Netflix MCU، زمان نمایش آنها محدود بود و مجبور شدند بیشتر به عنوان شخصیت‌های فرعی بازی کنند.

مبارزات سطح جهانی

سریال دردویل
سریال Daredevil

ماهیت سطح خیابانی «دردویل» چیزی است که بسیاری را به داستان او کشانده است. برخی از ابرقهرمانان در سطح بین المللی عمل می‌کنند و برخی دیگر مبارزه را به فضا می‌برند. «نتفلیکس» به این نکته اشاره کرد که Daredevil را در مسائل واقع گرایانه مانند مبارزه با جنایت کاران، پولشویی و.. نگه دارد. این مسائل هنوز مهم هستند، اما بسیاری دوست دارند تا ببینند که سری راه‌اندازی مجدد Daredevil همه چیز را ارتقا می‌دهد.

آنها از «دیزنی پلاس» می‌خواهند که او را وارد امور کهکشانی دنیای بزرگتر MCU کند. این یک حرکت مخاطره آمیز است، زیرا «دردویل» هرگز نباید ارتباط خود را با خانه یا جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند از دست بدهد. این بدان معنا نیست که وقتی نوبت به مبارزه با شرور بزرگ بعدی می‌رسد، نمی‌تواند با قهرمانان بزرگ ارتباط برقرار کند و در مبارزه‌های برزگ حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این مطلب چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *