مانگای کاپیتان سوباسا پس از 43 سال به اتمام رسید

مانگای کاپیتان سوباسا که انیمه آن در ایران با نام فوتبالیست‌ها پیخش می‌شد، محصولی از «تاکاهاشی یویچی» بود و بالاخره پس از 43 سال انتشار، به پایان رسید.

این مانگا که انیمه آن به عنوان فوتبالیست‌ها در ایران معروف است، با جذب بیش از 90 میلیون نسخه در بیش از 50 کشور و منطقه، جایگاه ویژه‌ای در جهان مانگا و کمیک دارد. این اپیک فوتبالی، از سال 1981 میلادی در مجله «Weekly Shonen Jump» منتشر شده و داستان پسر جوانی به نام «سوباسا اوزارا» و تلاش‌های او برای تبدیل شدن به یکی از برجسته‌ترین بازیکنان فوتبال دنیا را روایت می‌کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اتمام مانگای کاپیتان سوباسا

این مجموعه با جذابیت داستان‌های دراماتیک و ماجرایی خود، جمعیت بزرگی از طرفداران را به سوی خود جلب کرده است. در پایان این مانگا، شخصیت «سوباسا» از یک پسر 11 ساله تا یک بازیکن حرفه‌ای 22 ساله تحول یافت و در تیم ملی ژاپن در المپیک شرکت کرد.

«تاکاهاشی» اعلام کرده بود که با توجه به محدودیت‌هایی چون کاهش قدرت بدنی و تغییرات در خلاقیت به دلیل دیجیتال‌سازی، تصمیم به پایان دادن به داستان گرفته است.

مانگای کاپیتان سوباسا

نویسنده مانگای فوتبالیست ها قصد دارد که داستان‌های جدیدی از «سوباسا» را از طریق یک وب‌سایت منتشر کرده و از تابستان سال جاری میلادی، این فصل جدید از داستان «سوباسا» را آغاز می‌کند. این اقدام او می‌تواند باعث تعامل بیشتر او با طرفداران و ادامه دادن به داستان محبوب فوتبالیست‌ها، حتی اگر به شکل متفاوتی باشد، محسوب شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اتمام مانگای کاپیتان سوباسا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *