استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی در پست اینستاگرامی باشگاه منچستر سیتی

امروزه استفاده از ترانه‌های قدیمی ایرانی به خصوص آهنگ گل یخ کوروش یغمایی در محافل اروپایی و کلیپ‌های اینستاگرامی ترند شده است.

در یک پدیده جدید، استفاده از ترانه‌های قدیمی ایرانی در محافل اروپایی و ساخت کلیپ‌های اینستاگرامی و به طور کلی در فضای مجازی به محبوبیت رسیده است. این مرتبه، این موضوع در بازی منچسترسیتی و استون ویلا به تصویر کشیده شده و آهنگ گل یخ از «کوروش یغمایی» در ویدیوی این باشگاه انگلیسی برای ورود بازیکنان منچسترسیتی به زمین استفاده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی در پست اینستاگرامی باشگاه منچستر سیتی

آهنگ گل یخ کوروش یغمایی با تلفیق موسیقی قدیمی ایرانی با صحنه‌های فوتبالی جدید، توجه هواداران را به خود جلب کرده است. این نوع استفاده از ترانه‌های قدیمی ایرانی در محافل فرهنگی بین‌المللی، بازتابی از ثروت و تنوع فرهنگی ایران را دربر می‌گیرد و به طور کلی جهانیان را با آثار هنری قدیمی ایرانی آشنا می‌کند.

این استفاده همراه با تلفیق موسیقی قدیمی ایرانی و صحنه‌های فوتبالی جدید، نه تنها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، بلکه باعث شده تا هواداران و طرفداران در سراسر جهان نیز با آثار هنری قدیمی ایرانی آشنا شوند. این روند، نمایان‌گر ثروت و تنوع فرهنگی ایران به جهانیان است و به طور کلی، ترانه‌های قدیمی ایرانی را در محافل فرهنگی بین‌المللی به تبلیغ می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش آهنگ گل یخ کوروش یغمایی در پست اینستاگرامی باشگاه منچستر سیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *