پیمان معادی یکی از صداپیشگان بازی GTA VI است

پیمان معادی بازیگر معروف ایرانی که در صنعت هالیوود نیز با تجربه است، به تازگی تایید کرد که به عنوان صداپیشه در بازی GTA VI حضور خواهد داشت.

«پیمان معادی»، هنرمندی که در گذشته تجربه بازی در هالیوود را در کارنامه‌اش داشته، در پادکست «جو روگان» تایید کرد که برای نخستین‌بار به عنوان صداپیشه در یک شخصیت بازی ویدیویی قرارداد بسته است. همچنین تایید شد که این همکاری با شرکت راک‌ستار و برای بازی GTA 6 خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیمان معادی یکی از صداپیشگان بازی GTA VI است

اطلاعات دقیقی درباره شخصیتی که «پیمان معادی» برای آن صداگذاری انجام خواهد داد هنوز در دست نیست. احتمالا نزدیک زمانی که شاهد معرفی شخصیت‌های فرعی بازی GTA بعدی باشیم، اطلاعات بیشتری درباره این موضوع در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیمان معادی

«پیمان معادی»، بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی، در تاریخ 9 تیر 1349 متولد شد. وی در دو فیلم مهم به نام‌های درباره الی (1387) و جدایی نادر از سیمین (1389) که به کارگردانی «اصغر فرهادی» ساخته شده بودند، ایفای نقش کرد. عملکرد وی در جدایی نادر از سیمین، باعث دریافت جایزه خرس نقره‌ای به عنوان بهترین بازیگر مرد شد. همچنین، وی در فیلم‌های بین‌المللی دیگری نیز از جمله کمپ ایکس ری، آخرین شوالیه‌ها، شش زیرزمینی و همچنین در سریال آن شب حضور داشته است،

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صداپیشگی یکی از شخصیت‌های بازی GTA VI توسط پیمان معادی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *