جزئیاتی از هوش مصنوعی جدید آیفون لو رفت

اخبار جدید از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل منتشر شده است. به زودی ویژگی‌های هوش مصنوعی در برنامه‌های اصلی مانند پیام‌ رسان و مرورگر وب اعمال خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های این هوش مصنوعی این است که مرورگر Safari با یک ابزار خلاصه‌سازی متن به نام «Intelligent Browsing» به‌روزرسانی می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد خلاصه‌ای از هر صفحه وب را ایجاد کنند. همچنین، ویژگی‌های مشابهی برای پیام‌رسان «Apple Messages» نیز در نظر گرفته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل

هوش مصنوعی اپل قرار است قابلیت تجزیه و تحلیل محتوای پیام‌ها را داشته باشد و به سوالات مرتبط با متن پاسخ دهد. همچنین، جستجوی «اسپات‌ لایت» با ویژگی‌های هوشمندانه‌تر و مرتب‌سازی بهتر در برنامه‌هایی مانند Contacts و Calendar به کاربران نتایج مفیدتری ارائه خواهد داد.

به گفته‌ برخی منابع، هوش مصنوعی اپل بدون نیاز به اینترنت و به صورت محلی روی دستگاه اجرا خواهد شد که این امر می‌تواند امنیت و سرعت پاسخگویی را بهبود بخشد؛ اما برای برخی از وظایف پیچیده‌تر، به سرورهای ابری وابسته خواهد بود.

قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل

منبع اصلی این اطلاعات، کنفرانس «WWDC 2024» است که در تاریخ 21 خرداد برگزار می‌شود و در آن «iOS 18» و قابلیت‌های هوش مصنوعی «اپل» رونمایی خواهند شد. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم اطلاعات تکمیلی درباره هوش مصنوعی «اپل» به چه صورت خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *