وسوسه انگیز بودن نماد ربع سکه در بورس کالا

به تازگی ربع سکه در بورس کالا بسیار محبوب شده است. گویا وسوسه انگیز بودن نماد ربع سکه در بورس کالا افراد زیادی را برای خرید آن جدب کرده است.

قیمت سکه ربع بهار آزادی در آخرین روز معاملاتی هفته قبل هشت میلیون و ۵۵ هزار تومان بود اگر هر پنج سکه را سفارش داده بودید، تا ظهر یکشنبه حدود هفت میلیون سود کسب می‌کردید. خرید ربع سکه از بورس بدون زحمت و دردسر هم نیست

بیشتر بخوانید:

فوری: بیش از 13 هزار و 300 قطعه ربع سکه در بورس کالا به فروش رفت! [+جزئیات]

وسوسه انگیز بودن نماد ربع سکه در بورس کالا

  • محبوبیت زیاد ربع سکه در بورس کالا
وسوسه انگیز بودن نماد ربع سکه در بورس کالا
محبوبیت زیاد ربع سکه در بورس کالا

فروش سکه در بورس به دور سوم رسیده و قبل از شروع معاملات روز یکشنبه ۲۳ بهمن، روی هم‌رفته ظرف ۱۴ روز معاملاتی، ۱۵۹ هزار سکه ربع بهار آزادی در بورس به متقاضیان فروخته شده است. خریداران سکه از بورس می‌توانند بدون پرداخت مالیات، پنج روز کاری بعد، با مراجعه به خزانه بانک رفاه ربع سکه خود را تحویل بگیرند. خرید ربع سکه از بورس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند وقتی بدانیم هر نفر مجاز به خرید پنج سکه است و در روز‌های گذشته معمولا اختلاف قیمت ربع سکه بورسی با بازار آزاد حداقل ۸۰۰ هزار تومان و در مواردی تا یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گزارش شده است.

محبوبیت زیاد ربع سکه در بورس کالا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *