رشد 11 درصدی بیت کوین ؛ بازار رمز ارزها سبز رنگ شد

به تازگی خبری در مورد رشد 11 درصدی بیت کوین در رسانه ها پخش شده است. گویا امروزه بازار رمز ارزها سبز رنگ می‌باشد و سرمایه گذاران از این بابت خوش حال هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین، پادشاه رمزارزها با رشد ۱۱.۳ درصدی وارد کانال ۲۴ هزار دلار شد. برخی تحلیلگران بازار معنقد هستند که انتشار گزارش‌هایی درباره اقتصاد آمریکا و خصوصاً در بخش خرده‌ فروشی طی روزهای گذشته، ظاهراً باعث تغییراتی در بازارهای مالی شده است. تا جایی که طی 24 ساعت گذشته قیمت محبوب‌ترین رمزارز بازار تا مرز ۲۵ هزار دلار افزایش یافت و رشد بیش از ۱۱ درصدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

ارزش 500 هزار دلاری بیت کوین تا سال 2025 [+جزئیات]

اخباری در مورد قیمت بیت کوین امروز 26 بهمن

رشد 11 درصدی بیت کوین

  • بازار رمز ارزها سبز رنگ شد
رشد 11 درصدی بیت کوین
11 درصد رشد قیمت بیت کوین

اگر قیمت طلا در بازارهای جهانی حدود یک درصد کاهش یافت و روز گذشته با محدوده ۱۸۳۵ دلار رسید که در واقع کمترین قیمت آن طی بازه زمانی بیش از یک ماه گذشته است. با انتشار گزارش‌های مالی خرده فروشی آمریکا برای ماه ژانویه و تغییرات آن، ظاهراً بر بازارهای مالی تأثیراتی داشته است.

بیت کوین در حال حاضر براساس داده‌های کوین مارکت کپ در کانال ۲۳ هزار دلار معامله می‌شود و باید دید این نوسانات قیمتی به چه سمت و سویی خواهد رفت.

11 درصد رشد قیمت بیت کوین

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *