فوری: پیشگویی ترسناک برای سال 2023 که شوکه تان می‌کند!

پیشگویی بابا وانگا 2023 ؛ بابا وانگا، یک زن نابینا بلغاری بود، که شایعه شده است برخی از بزرگترین رویدادهای تاریخ جهان را پیش بینی کرده است.

پیرزنی که گفته می‌شود حملات یازده سپتامبر به برج‌های دوقلو را پیش‌بینی کرده بود، پیشگویی ترسناکی برای سال ۲۰۲۳ دارد. این عارف درباره انفجار بزرگ نیروگاه هسته‌ای در سال ۲۰۲۳ هشدار داده است که باعث می‌شود ابر‌های سمی بر فراز آسیا مستقر شوند. در ادامه مطلب با خبر پیشگویی جدید بابا وانگا همراه ما بمانید.

پیشگویی بابا وانگا 2023

  • پیشگویی بابا وانگا 1402

پیشگویی بابا وانگا 2023

به گزارش منابع خبری:

این عارف درباره انفجار بزرگ نیروگاه هسته‌ای در سال ۲۰۲۳ هشدار داده است که باعث می‌شود ابر‌های سمی بر فراز آسیا مستقر شوند.

بابا وانگا پیشگویی‌های دیگری هم برای سال ۲۰۲۳ دارد که تغییر مدار زمین و طوفان قدرتمند خورشیدی در میان آن‌ها هستند. همچنین گفته می‌شود که این پیشگوی بلغاری پیش بینی کرده است که در سال ۲۰۲۳ از یک سلاح بیولوژیک توسط یک ابرقدرت استفاده می‌شود که باعث مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود. گفته می‌شود که این عارف درباره انفجار بزرگ نیروگاه هسته‌ای در سال ۲۰۲۳ هشدار داده است که باعث می‌شود ابر‌های سمی بر فراز آسیا مستقر شوند.

بابا وانگاه نیروگاه هسته ای 2023

همچنین گفته می‌شود که این پیشگوی بلغاری پیش بینی کرده است که در سال ۲۰۲۳ از یک سلاح بیولوژیک توسط یک ابرقدرت استفاده می‌شود که باعث مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود.  سلاح‌های بیولوژیکی میکروارگانیسم‌هایی مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها یا قارچ‌ها یا مواد سمی تولید شده توسط موجودات زنده هستند که برای ایجاد بیماری و مرگ در انسان، حیوان یا گیاه آزاد می‌شوند. آن‌ها توسط کنوانسیون سلاح‌های بیولوژیکی ممنوع شده اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *