تصویر رامبد جوان و شهاب حسینی با برادر شهید عجمیان [+عکس]

به تازگی، تصویر رامبد جوان و شهاب حسینی با برادر شهید عجمیان در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که سروصدای زیادی برپا کرده است.

به تازگی، عکس منتشر شده از حضور شهاب حسینی و رامبد جوان در خانه شهید روح الله عجمیان به همراه برخی دیگر از چهره‌های مشهور منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای را در فضای مجازی و به خصوص در پلتفرم اینستاگرام داشته است.

بیشتر بخوانید:

پست جنجالی و انتقادی رامبد جوان خطاب به مسئولین

دلبری شهاب حسینی و ساناز ارجمند سوژه جدید فضای مجازی شد!

عکس شهاب حسینی و رامبد جوان با برادر روح الله عجمیان

در تصویری جدی که از رامبد جوان و شهاب حسینی منتشر شده، این دو هنرمند در کنار برادر شهید سید روح الله عجمیان دیده شدند که شایعات زیادی را به همراه داشت. به گزارش برخی از منابع نزدیک داخلی، این دو هنرمند که در زمان اعتراضات از چهره‌های خارجی دفاع کرده بودند، حالا برای بخشش، به نزد خانواده‌ی شهید روح الله عجمیان رفتند.

در ادامه می‌توانید عکس شهاب حسینی و رامبد جوان با برادر روح الله عجمیان را ببینید:

تصویر رامبد جوان و شهاب حسینی با برادر شهید عجمیان
حضور شهاب حسینی و رامبد جوان در خانه شهید روح الله عجمیان

عکس شهاب حسینی و رامبد جوان با برادر روح الله عجمیان

به نقل از دیلی فوتبال ؛ پدر شهید عجمیان حضور شهاب حسینی و رامبد جوان در منزل آن‌ها را اینگونه روایت می‌کند و می‌گوید:

وقتی این دو بازیگر تصمیم گرفتند به خانه ما بیایند، من و مادر روح الله نبودیم. ۲ برادر دیگر روح الله میزبان آنها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آنها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت‌هایشان را بشنوند.

اگرچه آ‌نها را ندیدم، اما اعلام می کنم به هیچ وجه حاضر به رضایت دادن نیستم. نه به خاطر مظلومیت پسرم که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *