ویدیو: رقص جنجالی در بیستون کرمانشاه

کانال حمید رسایی، عضو جبهه پایداری با انتشار ویدئویی از رقص جنجالی در بیستون کرمانشاه واکنش تندی را در فضای مجازی نشان داد.

در ویدئویی که اخیراً از فیلم رقصیدن در کرمانشاه از کانال حمید رسایی منتشر شده، جنجال رقص در بیستون را به همراه داشته است. این کانال، با انتشار ویدیوی رقص محلی کرمانشاهی در بیستون واکنش تند خود را نشان داد.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی کامل فاش شده از رقصیدن دختران شهرک اکباتان

اسکیت دختری بی حجاب در دریاچه چیتگر

رقص جنجالی در بیستون کرمانشاه

حمید رسایی در صفحه‌ی شخصی خود، پس از انتشار این ویدئو نوشت:

وزارت میراث و گردشگری پاسخ دهد که اینجا مجموعه تاریخی و گردشگری بیستون در استان کرمانشاه است یا محفل دانس و کاباره رقاصه‌های دوره طاغوت! قرار بود این مراکز، محافل سالمی برای حضور خانواده‌ها و ارتقای فهم تاریخی مردم باشد نه مجلس رقص و …

در ادامه می‌توانید ویدیوی رقص محلی کرمانشاهی در بیستون را ببینید:

فیلم رقصیدن در کرمانشاه

شهر بیستون کرمانشاه، تعداد زیادی آثار تاریخی نظیر مجسمه هرکول، پل بیستون، کاروانسرای شاه ‌عباسی، نقش‌برجسته مهرداد دوم، فرهاد تراش و غیره را در خود جای داده است و از همین رو از مناطق مهم باستان‌شناسی در ایران به حساب می‌آید.

یکی از آثار این مجموعه، سنگ‌نوشته و نقش‌برجسته حجاری‌شده داریوش است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. علاوه بر این، وجود غارهای متعدد در کوه بیستون از حضور انسان در این منطقه در دوران پارینه‌سنگی حکایت دارند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *