ویدیو : اظهارات علیرضا دبیر در مورد نماز خواندنش ؛ خداروشکر کار غیر شرعی انجام ندادم!

به تازگی ویدیویی از اظهارات علیرضا دبیر در مورد نماز خواندنش در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است

اخیرا صحبت های دبیر در مورد نماز خواندنش در مراسم در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. گویا او از فردی که این ویدیو در رسانه‌های مجازی پخش کرده بسیار ناراحت می باشد در ادامه ویدیویی از واکنش علیرضا دبیر به حواشی در مورد نماز خواندنش خواهید دید.

ناراحتی دبیر از حاشیه سازی در مورد نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها میتوان از حرف هایش فهمید که وی گفته است:

“خداراشکر که کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.”

اظهارات علیرضا دبیر در مورد نماز خواندنش

نخستین جلسه وزیر ورزش در سال 1402 با روسای فدراسیون‌های ورزشی چهارشنبه هفته گذشته 16 فروردین برگزار شد. بعد از این جلسه فیلمی از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در فضای مجازی دست به دست شد که او را در حال نماز خواندن در وسط جلسه نشان می‌داد که و این اتفاق واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

رئیس فدراسیون کشتی در نخستین واکنش خود به نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش گفت:

“اول اینکه خداراشکر ما کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.من دیر به جلسه رسیدم و در ردیف آخر جلسه نشستم.”

صحبت های دبیر در مورد نماز خواندنش در مراسم

در ادامه می‌توانید ویدیویی ناراحتی دبیر از حاشیه سازی در مورد نماز خواندنش را ببینید:

وی در ادامه افزود:

“آن نمازی که خواندم مستحبی بود و من باید در آن زمان نماز را می‌خواندم. واقعا کسی ندید که من نماز می‌خوانم و حتی کسانی که در کنار من نشسته بودند هم متوجه نماز خواندن من نشدند آن آقایی که فیلمبرداری کرد پیش من آمد و فیلم را نشانم داد. به او گفتم راضی نیستم که فیلم گرفته‌ای؛ اما او گفت که این فیلم خیلی خوب است و آن را منتشر هم کرده‌ است. شوکه شدم و به آن فرد گفتم که من بابت انتشار فیلم نماز خواندنم راضی نیستم و باعث شدی کتک بخورم.

همچنین گفت:

“آنهایی که من را قضاوت کردند اگر درست گفتند غیبت کرده‌اند و اگر اشتباه گفتند به من تهمت زدند.در هر صورت آنها گناه کردند و بار گناهان من را کم کرده‌اند. مردم مراقب باشند و زود قضاوت نکنند.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *