آیت‌الله صدیقی به شوخی قرائتی درباره گریاندن مردم چه واکنشی نشان داد؟!

واکنش صدیقی به شوخی قرائتی ؛ حجت‌الاسلام قرائتی با آیت‌الله صدیقی شوخی انجام داد، و در ادامه با واکنش جالب کاظم صدیقی همراه بود.

شوخی حجت‌الاسلام قرائتی با آیت‌الله صدیقی امام جمعه تهران‌ را در مراسم نکوداشت استاد قرائتی را مشاهده می نمایید. در ادامه مطلب با خبر شوخی قرائتی همراه ما بمانید.

ویدیو : چهره شوکه کننده قرائتی در تلویزیون

واکنش صدیقی به شوخی قرائتی

شوخی قرائتی با کاظم صدیقی

اظم صدیقی امام جمعه موقت تهران درباره شوخی اخیر محسن قرائتی گفت:

من به آقای قرائتی عزیز ارادت دارم و ایشان نیز به بنده محبت دارند؛ ایشان شوخی کردند و من همیشه ایشان را  دعا می‌کنم.

کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به شوخی اخیر قرائتی که گفته بود؛ “همسرم می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند امام زمان(عج) ظهور می‌کند”، واکنش نشان داد. آقای قرائتی از تأثیرگذارترین روحانیون کشور هستند و بنده ایشان را از نعمات الهی می‌دانم.

واکنش صدیقی به شوخی قرائتی
شوخی آیت‌الله قرائتی

شوخی آیت‌الله قرائتی

محسن قرائتى در هشتم دى‌ماه 1324 در شهر کاشان دیده به جهان گشود. پدرش، علینقى، از بازاریان خوشنام و مذهبى شهر بود. شهرت قرائتى از این جهت به این خانواده داده شده بود که پدر علینقى در دوره رضاشاه با برگزارى مراسم قرائت قرآن در خانه‌ها به احیاى سنت‌ها و مفاهیم دینى همت مى‌گماشت.

حاج علینقى نیز با وجود اشتغال در بازار، سیره پدر را پى گرفت و علاوه بر آموزش قرآن، در احیاى مساجد و تکایاى مخروبه فعال بود. از همین‌رو وى علاقه‌مند بود محسن نیز به تحصیل علوم دینى بپردازد. بر این اساس محسن قرائتى در سن چهارده سالگى به‌رغم میل باطنى و به اصرار پدر وارد حوزه علمیه کاشان به ریاست آیت‌اللَّه‌حاج‌شیخ جعفر صبورى قمى شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *