ویدیو : چهره شوکه کننده قرائتی در تلویزیون

به تازگی ویدیویی از چهره شوکه کننده قرائتی در تلویزیون در رسانه های مجازی داخلی پخش شده که حواشی بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی ازچهره شکسته قرائتی در تلویزیون در رسانه ها منتشر شده است. گویا چهره عجیب قرائتی در تلویزیون حواشی بسیاری را برایش داشته است.

چهره شوکه کننده قرائتی در تلویزیون

تغییر چهره قرائتی در تلویزیون

محسن قرائتی متولد ۸ دی ۱۳۲۴ میباشد. وی در اردیبهشت سال ۱۳۶۱ باحکم سید روح الله خمینی به «نمایندگی ولی فقیه» در سازمان نهضت سوادآموزی منصوب شدو سپس ریاست این سازمان را بر عهده گرفت که این مسئولیت را تا اسفند ۱۳۸۹ بر عهده داشت.

وی هم‌اکنون علاوه بر ادارهٔ ستاد اقامه نماز در زمینه تفسیر قرآن نیز فعالیت دارد . تغییرات ظاهری قرائتی پس از وقفه‌ای کوتاه در سن ۷۷ سالگی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

چهره شوکه کننده قرائتی در تلویزیون
تغییر چهره قرائتی در تلویزیون

چهره شکسته قرائتی در تلویزیون

در ادامه می‌توانید ویدیویی از چهره عجیب قرائتی در تلویزیون را ببینید:

همپنین آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره شوخی جدید از حجت‌الاسلام محسن قرائتی گفت:

“من به آقای قرائتی عزیز ارادت دارم و ایشان نیز به بنده محبت دارند؛ ایشان شوخی کردند و من همیشه ایشان را دعا می‌کنم.”

وی گفت:

“آقای قرائتی از تأثیرگذارترین روحانیون کشور هستند و بنده ایشان را از نعمات الهی می‌دانم”

حجت‌الاسلام قرائتی اخیراً و در مراسمی که صداوسیما برای تجلیل از وی برگزار کرده بود، گفته بود:

“خانواده من می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند امام زمان(عج) ظهور می‌کند”.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *