شخصیت های مارول که کور هستند از نگاه سایت فیگار

کمپانی ماورل شخصیت های نابینای زیادی دارد که برخی از آن‌ ها بسیار محبوب هستند. در ادامه می خواهیم شخصیت های مارول که کور هستند معرفی کنیم.

شخصیت های مارول که کور هستند می‌توانند کارهایی که یک فرد بینا نا توان در انجام آن است ، انجام دهند. بیشتر اوقات، مردم تمایل دارند بینایی خود را بدیهی بگیرند. از دست دادن بینایی می‌تواند فرآیندی سخت و ناامیدکننده باشد که فکر کنیم دیگر هرگز نخواهند دید.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

شخصیت های مارول که کور هستند

  • ابرقهرمانان دنیای ماورل که کور هستند

در ادامه قرار است شخصیت های مارول که کور هستند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

شخصیت های مارول که کور هستند
شخصیت های مارول که کور هستند

شخصیت های مارول که کور هستند ثابت کرده‌اند که هنوز هم قادر به زندگی طبیعی هستند. به همان اندازه طبیعی که می‌توان از دنیایی انتظار داشت که خانه افرادی مانند جهش یافته‌ها، غیرانسان‌ها و بیگانگان است. صرف نظر از این، این چند شخصیت های کور دنیای مارول کارهایی را انجام می‌دهند که مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد.

Daredevil

شخصیت های مارول که کور هستند
شخصیت های کور دنیای مارو

وقتی کسی به برترین شخصیت های کور در کمیک های مارول فکر می‌کند، بلافاصله به قدرتمندترین وکیل فکر می‌کند. مت مرداک در کودکی بر اثر تصادف یک کامیون و ریختن یک ایزوتوپ رادیواکتیو روی چشمانش نابینا شد. او بینایی خود را از دست داد؛ اما حواس دیگرش تقویت شد و او یاد گرفت که در طول سالیان متمادی بر نقص خود غلبه کند. او سال‌ها نزد یک استاد ماهر هنرهای رزمی آموزش دید و برای وکیل شدن برای محافظت از آشپزخانه جهنم در دو جبهه مختلف تحصیل کرد. او به عنوان Daredevil از شهر در برابر افرادی مانند Kingpin و The Hand محافظت کرده و در عین حال در دادگاه به عنوان Matt Murdock از بیگناهان دفاع می‌کند.

بهترین کمیک های بی باک

Blind Al

شخصیت های مارول که کور هستند
برترین شخصیت های کور در کمیک های مارول

نابینا بودن شرط لازم برای معاشرت با ددپول نیست؛ اما مطمئناً در مورد Blind Al یکی از کاراکتر های نابینا در دنیای مارول است که ددپول به او کمک‌های بسیاری کرده است. مشخص نیست که چگونه و چرا آن‌ها در طول این سال‌ها با هم دوست بوده‌اند؛ اما او یکی از معدود افرادی است که مایل به تحمل ددپول است. با وجود اینکه او مدام او را عذاب می‌دهد و اذیت می‌کند؛ اما راه‌هایی برای بازگشت به Merc با دهان پیدا می‌کند. گاهی اوقات تشخیص اینکه آیا او اسیر اوست یا از ددپول برای گرفتن اتاق، غذا و غذای رایگان استفاده می‌کند، سخت می‌شود. به جز پاسخ‌های تازه برای ددپول و نمی‌توان گفت که در سر او چه می‌گذرد.

بهترین کمیک های ددپول

Casandra Web

شخصیت های مارول که کور هستند
کاراکتر های نابینا در دنیای مارول

کازاندرا وب اولین زن از دو زنی است که در مانتو مادام وب ظاهر می‌شود. اگرچه او در کارتون‌ها و بازی‌های ویدیویی به عنوان یک موجود کیهانی به تصویر کشیده می‌شود؛ اما در کمیک‌ها او یک روانشناس نابینا است که به عنوان مربی مرد عنکبوتی عمل می‌کند. در حالی که او از توانایی دیدن آینده برخوردار بود، مجبور بود از افشای آنچه آموخته بود خودداری کند و به یک سیستم حمایت از زندگی ملزم بود. با این حال، او نقش مهمی در فرستادن مرد عنکبوتی به مسیر درست داشت. هنگامی که او به دست کرونوف‌ها درگذشت، توانایی‌ها و ناتوانی‌های خود را به جانشینی شایسته منتقل کرد.

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی

Julia Carpenter

شخصیت های مارول که کور هستند
شخصیت های مارول که کور هستند

وقتی جولیا کارپنتر مادام وب بعدی شد، توانایی‌های روانی و نابینایی خود را به ارث برد و جزء ابرقهرمانان دنیای ماورل که کور هستند ، قرار گرفت. او از قدرت خود برای هدایت قهرمانانی مانند مرد عنکبوتی و شانگ چی به سمت آینده درست استفاده کرد؛ اما رویکردی متفاوت از کاساندرا در پیش گرفت. برای یک چیز، او سعی کرد مرد عنکبوتی را در جریان حادثه جزیره عنکبوتی متقاعد کند که بکشد. او همچنین مایل بود نقش فعال‌تری را ایفا کند، مانند زمانی که از خود به عنوان طعمه برای دستگیری استالکر خود استفاده می‌کرد یا به New U Technologies نفوذ می‌کرد تا طرح شبیه‌سازی آن‌ها را متوقف کند. ماسک یا بدون ماسک، این زن عنکبوتی حاضر نیست در حاشیه بنشیند.

Alicia Masters

شخصیت های مارول که کور هستند
ابرقهرمانان دنیای ماورل که کور هستند

ظاهراً زیبایی در چشم بیننده است، اما آلیشیا مسترز برای ارزش گذاری زیبایی در بن گریم به آن نیاز ندارد. آلیشیا یکی از شخصیت های کور دنیای مارول و مجسمه‌ساز و دوست صمیمی چهار شگفت‌ انگیز از همان روزهای اولیه زندگی آن‌ها است. او عاشق Thing به خاطر شخصیت او شد و قبل از جدایی و رفتن به سمت موج سوار نقره ای مدتی با او قرار گذاشت . سال‌ها بعد، او و بن دوباره بیرون رفتند و در نهایت او با او ازدواج کرد. امیدوارم ازدواج آن‌ها بیشتر از سایر ابرقهرمانان دوام بیاورد.

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

Stick

شخصیت های مارول که کور هستند
شخصیت های کور دنیای مارول

در حالی که مت مرداک برای تبدیل شدن به وکیل امروزی سخت کار می‌کرد، اگر مربی خردمندش ، استیک نبود، نیمی از هوشیار بودن را نداشت. نام او چندان تخیلی نیست؛ اما او یک رزمی کار بسیار آموزش دیده است که به عنوان استاد عفیف خدمت می‌کند. همچنین این استیک بود که به مرداک کمک کرد تا پس از نابینایی در کودکی خود را با حواس تند خود سازگار کند. علاوه بر این، او پسر را در هنرهای رزمی به همان اندازه که در اقتباس نتفلیکس انجام می‌دهد آموزش داد. لحظه‌ای نادر که در آن نابینایی که نابینا را هدایت می‌کند، بسیار لذت بخش است.

Blindfold

شخصیت های مارول که کور هستند
برترین شخصیت های کور در کمیک های مارول

برای اکثر افراد حاضر در این لیست، این احتمال وجود دارد که روزی نابینایی آن‌ها درمان شود. این ممکن است برای Blindfold صدق نکند؛ زیرا او چشم یا حدقه ندارد و جزء برترین شخصیت های کور در کمیک های مارول است. در حالی که مایه تاسف بود، تله پاتی و روشن بینی او بیش از حکم جبران پذیری را برای آن دارد. او می‌تواند گذشته و آینده را ببیند که به او اجازه می‌دهد تا دیگران را در مورد هر گونه عذاب قریب الوقوع هشدار دهد و همچنین تله کینزی را انجام دهد و انرژی اختری را دستکاری کند. حالا اگر او به اندازه کافی خوش شانس بود که حمله احتمالی بعدی به مدرسه خاویر را پیش بینی کند.

Shroud

شخصیت های مارول که کور هستند
کاراکتر های نابینا در دنیای مارول

قبلاً ذکر شد که جولیا از خود به عنوان طعمه برای بیرون کشیدن یک استالکر استفاده می‌کرد و جزء کاراکتر های نابینا در دنیای مارول قرار گرفته است. آن شکارچی دوست پسر سابقش ماکسیمیلیان کولریج بود که به نام کفن بیدار سقوط کرده شناخته می‌شد. نابینایی او نتیجه لقب فرقه کالی بود که در آن ادراک فراحسی عرفانی مشابه Daredevil دریافت کرد. او برای چندین سال در کنار خیر مبارزه کرد؛ اما در سال‌های اخیر او جامعه‌گرا شده و از جنایت‌کار جغد برای راه‌اندازی یک سیستم نظارتی برای ردیابی جولیا استفاده کرد. او در نهایت بوسه‌ای دریافت کرد، در حالی که لب‌هایش در یک مسکن پوشانده شده بود.

Milla Donovan

شخصیت های مارول که کور هستند
شخصیت های مارول که کور هستند

مت مرداک تنها نابینایی نبود که در آشپزخانه جهنمی زندگی می‌کرد. میلا دونوان همچنین اهل جهنم کیچن بود که در زمانی که هویت او در اختیار عموم قرار گرفت با این وکیل قرار گذاشت و با او ازدواج کرد. با وجود اینکه او از زندگی دوگانه خطرناک او اطلاع داشت، تمام تلاش خود را کرد تا حمایت کند و تهدیدهایی را که با قرار ملاقات با دردویل همراه بود تحمل کند. متأسفانه برای او، معاشرت با مرداک به‌عنوان شرورهای متعدد بسیار سخت بود تا جایی که مستر ترس تظاهر به درمانگر او کرد و او را با گاز ترسش دیوانه کرد. متأسفانه، ازدواج آن‌ها دوام نیاورد؛ زیرا او مطمئن شد که او محافظت می‌شود.

Libra

شخصیت های مارول که کور هستند
ابرقهرمانان دنیای ماورل که کور هستند

اگرچه هیچ چیز در مورد خانواده مانتیس در فیلم‌ها فاش نشده است؛ اما نمی‌وان همین را در مورد کمیک‌ها گفت. گوستاو برانت هنگام نجات فرزندش بینایی خود را از دست داد در حالی که مورد حمله شعله افکن‌ها قرار گرفت و به دنبال سرپناهی نزد کاهنان پاما رفت. آن‌ها گوستاو را از فرزندش جدا کردند اما به او یاد دادند که چگونه بدون بینایی و هنرهای رزمی زندگی کند. او برای سال‌های زیادی برای کارتل زودیاک به‌عنوان لیبرا کار می‌کرد تا اینکه زندگی جنایت‌آمیز خود را رها کرد تا تحقیقات خود در مورد تعادل را دنبال کند. از اواخر، او یک منادی برای موجودی است که به نام In-Betweener شناخته می شود. شاید بهترین دلیل این باشد که فیلم‌ها این موضوع را کنار گذاشته‌اند، زیرا به‌طور باورنکردنی پیچیده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شخصیت های مارول که کور هستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *