آوای امید در کنسرت کیهان کلهر در آلمان و هلند ؛ تاریخ کنسرت اعلام شد

« آوای امید» جدیدترین اجرای کیهان کلهر است که به زودی در شهر زوریخ روی صحنه می رود. جزئیات کنسرت کیهان کلهر در آلمان و هلند را با فیگار دنبال کنید.

کیهان کلهر موسیقی دان اصیل و معروف در کنسرتی به اسم آوای امید برگزار خواهد کرد که در آن دو هنرمند معروف دیگر کلهر را همراهی خواهند کرد.

کنسرت کیهان کلهر

تاریخ برگزاری کنسرت کلهر را در ادامه ببینید…

کیهان کلهر موسیقی دان معروف، در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای کرمانشاهی و موسیقی‌دوست در تهران متولد شد. او موسیقی را از پنج سالگی به‌ صورت آزاد شروع کرد. دوازده ساله بود که به‌ صورت حرفه‌ای به موسیقی پرداخت و در ۱۳سالگی با ارکستر رادیو و تلویزیون کرمانشاه شروع به همکاری کرد.

کنسرت کیهان کلهر
جزئیات کنسرت کلهر در آلمان

زندگی هنری کیهان کلهر

کلهر مدتی کوتاه با گروه « شیدا» در مرکز هنری « چاووش» همکار بود. در ۱۷سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه‌ی تحصیل راهی کانادا شد و در رشته‌ی آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.

حال کیهان کلهر به عنوان یکی از بهترین موسیقی دانان و نوازندگان معروف کمانچه به شمار می رود.

این هنرمند پیشکسوت در ۱۵ ماه سپتامبر مصادف با ۲۴ شهریورماه کنسرت «آوای امید» ‌ را اجرا خواهد کرد و این در حالی است که کیا طبسیان (نوازنده سه‌تار) و بهنام سامانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) در این اجرا کلهر را همراهی خواهند کرد.

« آوای امید» که یک همنشینی بدون کلام از کمانچه، سه‌تار و سازهای کوبه‌ای است، خردادماه نیز در آلمان و هلند روی صحنه بود. کیا طبسیان پیش از این هم با کیهان کلهر روی صحنه رفته بود و در ونکوور اجرایی را در فضای بداهه با این هنرمند اجرا کرده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کنسرت کیهان کلهر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *