ببینید: تغییر چهره عجیب بهنوش بختیاری شوکه تان می‌کند! +[استوری عجیب بهنوش بختیاری برای علی دایی ]

به تازگی عکسی با عنوان تغییر چهره عجیب بهنوش بختیاری در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را درپی داشته است.

تصویری از چهره جدید بهنوش بختیاری بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که به شدت ترند شد. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید بهنوش بختیاری همراه ما بمانید.

تغییر چهره عجیب بهنوش بختیاری

چهره تازه بهنوش بختیاری

به گزارش منابع خبری:

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلوزیون ایران عکسی از خود منتشر کرد که باعث تعجب کاربران شده است. در ادامه می‌توانید عکس جدید بهنوش بختیاری را مشاهده کنید:

تغییر چهره عجیب بهنوش بختیاری

بیشتر بخوانید:

شغل جدید بهنوش بختیاری شوکه تان می‌کند! +[اولین عکس از شوهر بهنوش بختیاری]

ببینید: اضافه وزن بهنوش بختیاری هوادارانش را شوکه کرد! +[رانندگی بهنوش بختیاری با ماشین لاکچری]

استوری بهنوش بختیاری برای علی دایی

  • استوری جدید بهنوش بختیاری

به گزارش منابع خبری:

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون سینما ایران، امروز در یک استوری پیامی به علی دایی رساند. در ادامه می‌توانید استوری عجیب بهنوش بختیاری برای علی دایی را مشاهده کنید:

استوری بهنوش بختیاری برای علی دایی
استوری بهنوش بختیاری برای علی دایی

پشت پرده خودکشی بهنوش بختیاری چه بود ؟

پس از اینکه شایعاتی مبنی بر خودکشی کردن بهنوش بختیاری در فضای مجازی، تحت عنوان جریانات خودکشی عجیب بهنوش بختیاری به انتشار رسید، خود این بازیگر، خبر بهنوش بختیاری خودکشی کردنش را توضیح داد. روز گذشته، بهنوش بختیاری در استوری که از خودش در شبکه‌های اجتماعی قرار داد، اعلام کرد که پشت پرده خودکشی بهنوش بختیاری چه بود.

شایعه بازگشت عشق قدیمی مازیار لرستانی

بهنوش بختیاری، پس از انتشار شایعاتی مختلف درباره خودکشی خودش در روز گذشته در یک استوری گفت:

شرایط آنقدر بد بود که حتی خود من با اینکه صورتم همیشه خندان دیده میشه. در سال گذشته، یکبار تصمیم گرفتم مثل استادم آقای پوراحمد عمل کنم… به خدا قسم اگه دروغ بگم… بعدها با دوستان سینماییم صحبت کردم دیدم اونام به اینجا رسیدن… باورنکردنیه اما واقعیته.

نمیتونید بگی انتخابات شخصی، از فرط استیصال هر کسی در یک روز بد ممکنه به اینجا برسه… فضا بسیار غم‌انگیز و وهم‌اوره… پر استرس و نا امن… نا امیدی موج می‌زند. مخصوصا برای اهل سینما که کاری انجام نمی‌دهند. اگر هم هست، پر از تحقیر و بد ذاتی و احمق فرض کردن…خون به جگرمان شد. جان انسان‌ها از بین می‌رود. بخ خدا در این شرایط انسان می‌میره.

در ادامه می‌توانید استوری خودکشی کردن بهنوش بختیاری را ببینید:

پشت پرده خودکشی بهنوش بختیاری
خبر بهنوش بختیاری خودکشی کردنش

جریانات خودکشی عجیب بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در اواسط دهه‌ی ۱۳۷۰ بار حضور در مجموعه تلویزیونی هوای تازه آغاز کرد. بختیاری برای بازی در فیلم من ۱۳۹۴ نامزد دریافت جایزه‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

او دارای مدرک کارشناسی در رشته‌ی زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تغییر چهره عجیب بهنوش بختیاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *