مرگ تلخ مربی فوتبال کشور کاستاریکا همه را شوکه کرد! +[جزئیات]

مرگ مربی فوتبال کشور کاستاریکا همه را به شوک فرو برد. اریک رودریگز، سرمربی تیم ملی کاستاریکا در بیمارستانی در آمستردام هلند درگذشت.

کاستاریکا که در دیداری دوستانه در ورزشگاه نیوکاسل سنت جیمز پارک عربستان را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد، امروز از ساعت 18 در زاگرب کرواسی از ساعت 30 به مصاف امارات خواهد رفت. در ادامه مطلب با خبر درگذشت مربی فوتبال کشور کاستاریکا همراه ما بمانید.

مرگ مربی فوتبال کشور کاستاریکا

درگذشت اریک رودریگز مربی کاستاریکا

به گزارش منابع خبری:

کارشناس ارشد شبکه الریاضیه در حین بحث در مورد عملکرد فوق العاده تیم پس از استراحت، اعلام کرد که اریک کاسترو، نایب مربی کاستاریکا به طور ناگهانی در بیمارستان درگذشت. داستانی تلخ و باورنکردنی که به اردوی کاستاریکا نرسید و بازیکنان کاستاریکا برای ادامه بازی به میدان رفتند.

فدراسیون کاستاریکا در این باره توضیحاتی ارائه داد. روز شنبه، آقای رودریگز در جریان انتقال از نیوکاسل به زاگرب نگرانی های سلامتی خود را مطرح کرد. به همین دلیل تصمیم گرفت در آمستردام بماند و تحت معاینات پزشکی قرار گیرد و یکی از کادر اداری تیم ملی بزرگسالان نیز در این شهر در کنار او اقامت کرد.

مربی فوتبال کاستاریکا درگذشت

مرگ مربی فوتبال کشور کاستاریکا
مرگ مربی فوتبال کشور کاستاریکا

درگذشت مربی فوتبال کاستاریکا

روز یکشنبه، او در بیمارستان OLVG در آمستردام بستری شد. در همان روز فدراسیون با همسر وی برای پرواز به هلند تماس گرفت که روز دوشنبه موفق شد خود را به هلند برساند. با این حال صبح روز سه شنبه وضعیت سلامتی وی بدتر شد و متاسفانه اریک رودریگز در ساعت 15:45 (به وقت محلی) به همراه همسرش درگذشت. فدراسیون از این خبر غمگین است و با سفارت کاستاریکا در هلند در حال هماهنگی برای بازگشت جسد به کشور است. شایان ذکر است دیدار تیم های امارات و کاستاریکا با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان بنتو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مرگ مربی فوتبال کشور کاستاریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *