آتش بازی مهدی طارمی در پورتو ؛ گل سوم پورتو با ضربه ای استثنائی

آتش بازی مهدی طارمی در پورتو پاسخ هیسی بود برای منتقدان او. در بازی دیشب پورتو در برابر پورتیموننزه مهدی طارمی غوغا به پا کرد.تیم فوتبال پورتو که شب گذشته در برابر تیم پورتیموننزه بازی داشت با درخشش بازیکن ایرانی خود مهدی طارمی توانست این تیم را شکست دهد. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

آتش بازی مهدی طارمی در پورتو

غوغای مهدی طارمی در پورتو

غوغای مهدی طارمی در پورتو
غوغای مهدی طارمی در پورتو

در ادامه مسابقات هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو مقابل پورتیموننزه قرار گرفت و توانست با درخشش مهاجم ایرانی خود به یک پیروزی پرگل دست یابد.

در این مسابقه که پورتو از ابتدا مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود می‌دید مقابل حریف با نتیجه پرگل ۷ بر صفر به برتری دست یافت.


بیشتر بخوانید:


طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتو در زمان حضورش در میدان موفق به زدن ۳ گل در دقایق ۱۹، ۳۴ و ۴۷ شد (گل‌های اول، سوم و پنجم تیمش) و یک پاس گل هم (گل دوم تیمش) در دقیقه ۲۸ برای گروجیچ داد تا شب درخشانی را پشت سر بگذارد. طارمی در دقیقه ۶۴ تعویض شد.

پورتو با این برد ۶۷ امتیازی شد و در صدر جدول قرار دارد. پاکوش دفریرا با ۲۷ امتیاز در رده دهم است.

پیام نیازمند سنگربان کشورمان هم در این بازی به طور ثابت در ترکیب پورتیموننزه حضور داشت و به میدان رفت.

پورتو با این پیروزی ۸۲ امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کرد تا یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل نزدیک‌تر شود.

هتریک مهدی طارمی

هتریک مهدی طارمی
هتریک مهدی طارمی

روز گذشته رسانه باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار مطلبی توهین‌آمیز به قلم یکی از هوادارانش به صورت غیرقابل باوری به انتقاد از نحوه بازی مهدی طارمی و گرفتن پنالتی توسط این بازیکن با کلمات توهین‌آمیز و حتی نژادپرستانه پرداخته بود، اما ستاره ایرانی پورتو با هت‌‌تریک در این دیدار پاسخ خوبی به منتقدانش داد.

وی هر بار بعد از گلزنی با نشان دادن علامت هیس به شادی پس از گل پرداخت.

سوپر گل مهدی طارمی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آتش بازی مهدی طارمی در پورتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *