ویدیو : سلاح سری نظامیان اوکراین برای ضربه زدن به ارتش روسیه

اخیرا ویدیوی از سلاح سری نظامیان اوکراین برای ضربه زدن به ارتش روسیه در رسانه های مجازی پخش ده که حواشی زیادی را توسط کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است.

به تازگی خبری مبنی بر سلاح ویژه ارتش اوکراین در رسانه ها پخش شده که جزء اسلحه های بسیار قوی جهان می‌باشد. گویا اسلحه جدید ارتش اوکراین با نظامیان کشور روسیه مقابله کرده است. همچنین حواشی نیز در مورد رونمایی اوکراین از سلاح سری اش در رسانه ها پخش شده که این سامانه موشکی پیاده نظام بومی نبوده و خریداری شده است.

سلاح سری نظامیان اوکراین

سلاح ضد تانک سبک نسل جدید (NLAW) یکی از جنگ افزارهایی است که کمک شایانی به ارتش اوکراین در مقابله با تانک های جنگی ارتش روسیه کرده است. این یک سامانه موشکی دوش پرتاب تک شلیک است که برای استفاده توسط پیاده نظام طراحی شده است.

غرب ابتدا موشک‌های ضد تانک جاولین را به کی یف تحویل داد و در مراحل بعدی، هواپیماهای بدون سرنشین، راکت انداز هیمارس و توپ هویتزر را تسلیم اوکراین کرد. این چهار سلاح چه توانایی‌هایی دارد؟ آیا قادرند دومین ارتش قدرتمند جهان که دارای صنایع نظامی پیشرفته در انواع تسلیحات متعارف و غیر متعارف است، را شکست دهند؟

در ادامه می‌توانید اسلحه جدید ارتش اوکراین را ببینید:

رونمایی اوکراین از سلاح سری اش

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *