فوری : راه انداختن کمپین تشویق برای پیوستن به ارتش روسیه

به تازگی اخباری در مورد راه انداختن کمپین تشویق برای پیوستن به ارتش روسیه در رسانه ها پخش شده که گویا نیاز به نیروی نآمی بیشتری برای خود دارد.

اخیرا حواشی در مورد تشویق دولت روسیه برای پیوستن به ارتش در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا دلیل کمپین تبلیغاتی ارتش روسیه برای جذب مردان این است که نیروی زیادی را برای ارتش نظامی خود می‌خواهد.

همچنین حرکت تشویق دولت روسیه برای پیوستن به ارتش، خواهان بسیاری داشته و تعداد زیادی عضو ارتش این کشور شده اند.

راه انداختن کمپین تشویق برای پیوستن به ارتش روسیه

کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای در روسیه راه‌اندازی شده است که از شهروندان این کشور می‌خواهد به ارتش بپیوندند. این پیام تبلیغاتی سر و صدای زیادی به پا کرده است. به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، وزارت دفاع روسیه با انتشار یک ویدیو از مردم خواسته تا مشاغل غیرنظامی خود را ترک کنند و به ارتش ملحق شوند.

این ویدیو یک نگهبان سوپرمارکت، یک مربی تناسب اندام و یک راننده تاکسی را نشان می‌دهد که ظاهراً همه از زندگی معمول سر خورده شده و پس از پیوستن به ارتش به رضایت می‌رسند. این ویدیو وعده دستمزد ماهیانه حداقل ۲۰۴۰۰۰ روبل (۲۵۰۰ دلار) را می‌دهد که چهار برابر میانگین روسیه است.

راه انداختن کمپین تشویق برای پیوستن به ارتش روسیه
تشویق دولت روسیه برای پیوستن به ارتش

کمپین تبلیغاتی ارتش روسیه برای جذب مردان

مسئولان تبلیغات در اوکراین به سرعت تبلیغ را زیر و رو کردند و یک نسخه ویرایش شده با عبارت “تغییر یافته” تولید کردند. شخصیت‌های ویدیو «مخالف کشتن کودکان و سر بریدن هستند و نمی‌خواهند مسئول جنایات جنگی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه باشند.» در حالی که نسخه روسی این ویدیو می‌گوید که «مرد باش»، ویدیوی اوکراینی می‌گوید «آدم باش» یا به عبارتی مرتکب جرم و جنایت نشدن.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *