ویدیوی اظهارات عجیب سعید قاسمی درباره مهسا امینی : “یک فتنه برنامه‌ریزی‌شده”

ویدیوی از سخنرانی سعید قاسمی در مراسمی منتشر شد که در آن اظهارات سعید قاسمی درباره مهسا امینی توجه ملت ایران را به خود جلب کرد.

سعید قاسمی کیست ؟

سعید قاسمی (زاده ۱۳۳۹ تهران) نظامی بازنشسته، فعال سیاسی و مدرس دانشگاه ایرانی است. هم‌اکنون بعنوان استاد موسسه آموزش عالی دیلمان و مدیر قرارگاه مهندسی و جهادی احمد متوسلیان فعالیت می‌کند.

وی در طول جنگ ایران و عراق از اعضای سپاه پاسداران بود و در عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، والفجر مقدماتی، والفجر ۱، مسلم بن عقیل، والفجر ۳، والفجر ۴ و مرصاد بعنوان مسئول اطلاعات و عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله حضور داشت.

او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است. وی همچنین از اعضای شورای مرکزی قرارگاه عمار و عضو پیشین شورای مرکزی انصار حزب‌الله می‌باشد. سعید قاسمی درباره مهسا امینی چه گفت ؟

اظهارات سعید قاسمی درباره مهسا امینی

سعید قاسمی کیست
سعید قاسمی کیست

سعید قاسمی درباره مهسا امینی چه گفت ؟ سعید قاسمی می‌گوید:

داستان فتنه ای که با شعار مزخرف زن زندگی آزادی و یک فتنه برنامه ریزی شده با اون دخترکی که بعدا عکسش در اومد که آموزش هم دیده بوده. از همون اولی که اسم این اومد و گفتند مال اون منطقه است و عکس های متنوع ازش دراومد (یک مثالی میزند)
این رو من سرباز کوچک این نظام که از همون جلو دانشگاه تا … جنگیدم و خواهرای مجلس ببخشن، سر و سینه این دختر رو نشون دادن، فهمیدم که این فتنه است. اینو برای این میگم که رئیس مجلس در تحلیل های اشتباهش می‌گفت اگر نیروی انتظامی یک معذرت خواهی کوچیک میکرد قصه حل بود.

ویدیوی ادعای سعید قاسمی درباره مهسا امینی :


بیشتر بخوانید:


One thought on “ویدیوی اظهارات عجیب سعید قاسمی درباره مهسا امینی : “یک فتنه برنامه‌ریزی‌شده”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *