شعر خواندن شاعر تاجیکی برای شفیعی کدکنی در جمع شاعرای ایرانی [+ویدیو]

شاعر خانم برای شفیعی کدکنی شعر خواند. این ویدیو بسیار جذاب و دیدنی است. در ادامه با تماشای ویدیو شعر خواندن شاعر تاجیکی برای شفیعی کدکنی همراه باشید.

این روزها ویدئویی از سرودن شعر خانمی برای شاعر ایرانی دست به دست می‌چرخد. دلبری شاعر تاجیکی برای شفیعی کدکنی این ویدیو را جذابتر کرده است. خانم تاجیکی برای شفیعی کدکنی شعر سروده است که بسیار جالب توجه است.

شما را به دیدن ویدئو دیدنی شعر خواندن شاعر تاجیکی برای شفیعی کدکنی دعوت میکنیم.

ببینید: ویدئوی کامل دعوای نیلی افشار و نازنین همدانی [+فیلم کتک کاری نیلی افشار و نازنین]

شعر خواندن شاعر تاجیکی برای شفیعی کدکنی در جمع شاعرای ایرانی

ذوق شفیعی کدکنی نسبت به شاعر تاجیکستانی

شعر خواندن شاعر تاجیکی برای شفیعی کدکنی

به تازگی جمعی از شاعران ایرانی در محفلی با هم به گفتگوی شاعرانه نشستند که در این جمع شاعر خانم تاجیکستانی نیز حضور داشت. گویا این خانم به آثار شاعر ایرانی علاقه زیادی دارد و برای او سروه ای آماده کرده است. نام این خانم رحیم جان شاعر سرشناس تاجیکستانی بوده که این خانم به تازگی به تهران آمده است.

سروده رحیم جان به شرح زیر است:

جستجویت آمدم خوش باوری در سینه بود

یک صداقت، عشق یک رابطه دیرینه بود

من به ساز شعر تو در باغ میچرخم عزیز

گفتگو با بیت هایت در دلم آیینه بود

ثب میسازم به حرف زرهلی این روزها

شاید دیدی شفیع کدکنی گنجینه بود

ویدیو جذاب سرودن شعر رحیم جان برای شفیعی کدکنی

محمدرضا شفیعی کدکنی در نوزدهم مهرماه ۱۳۱۸ در کدکن از روستاهای قدیمی بین نیشابور و تربت حیدریه چشم به جهان گشوده است. شفیعی کدکنی هرگز به دبستان و دبیرستان نرفت و در سال های کودکی نزد پدر خود (که روحانی بود) و محمدتقی ادیب نیشابوری (ادیب نیشابوری دوم) ادبیات و زبان عرب را فراگرفت.

درگذشت محمد کاسبی بازیگر ؛ از واقعیت تا حقیقت پر حاشیه !

از جمله آثار او می‌توان به به کجا چنین شتابان و در کوچه باغ‌های نیشابور اشاره کرد. محمدرضا شفیعی کدکنی روز پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۸۸ از تهران به مقصد آمریکا مهاجرت کرد. این سفر بازتاب زیادی در رسانه داخلی داشت.

او برای استفاده از یک فرصت مطالعاتی به مؤسسهٔ مطالعات پیشرفتهٔ پرینستون مراجعه کرد تا در باب تاریخ و تطور فرقهٔ کَرامیه تحقیقاتی انجام دهد، و پس از ۹ ماه دوری از وطنش، به ایران بازگشت و پس از برگشت به ایران بر سر جایگاه تدریس خود در دانشگاه تهران حاضر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *