درگذشت محمد کاسبی بازیگر ؛ از واقعیت تا حقیقت پر حاشیه !

محمد کاسبی به‌دلیل آسیب عضله قلب و اُفت عملکرد آن، در بخش سی‌سی‌یو بستری شده است. با نوشتار درگذشت محمد کاسبی بازیگر با فیگار بمانید تا حقیقت برای ما آشکار شود.

خبرهای جعلی در فضای مجازی پخش شده که این هنرمند پیشکسوت فوت کرده بنابر پیگیری از خانواده محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون خبرهای جعلی درباره فوت این هنرمند صحت ندارد و مراحل درمانی به خوبی پیش می‌‌رود.

جدیدترین خبر 9 خرداد 1402:

محمد کاسبی بستری شد ؛ حال او وخیم مردم برای او دعا کنند +[عکس]

درگذشت محمد کاسبی بازیگر

از واقعیت تا حقیقت پر حاشیه !

درگذشت محمد کاسبی بازیگر, فوت محمد کاسبی بازیگر, مرگ محمد کاسبی بازیگر
درگذشت محمد کاسبی بازیگر, فوت محمد کاسبی بازیگر, مرگ محمد کاسبی بازیگر

در سال 1361 وقتی 31 ساله بود رادیو و تمام مسئولیت هایش را رها کرد و بصورت جدی وارد عرصه بازیگری شد، فیلم توبه نسوخ به کارگردانی محسن مخملباف اولین تجربه او در این سال بود.

بیشتر بخوانید:

سپس شروع به نوشتن چندین نمایشنامه هم کرد که در تئاتر اجرا شد، او سپس فیلم قاصد در سال 66 و فیلم شنا در زمستان در سال 1368 را کارگردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگذشت محمد کاسبی بازیگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “درگذشت محمد کاسبی بازیگر ؛ از واقعیت تا حقیقت پر حاشیه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *