تیکه سنگین به حامد آهنگی در برنامه تی ان تی [+ویدیو]

حامد آهنگی با خاک یکسان شد این ویدیو در سانه دست به دست شد. در ادامه برای تماشای ویدیو جنجالی تیکه سنگین به حامد آهنگی همراه ما باشید.

متلک شهرام قائدی به حامد آهنگی در رسانه بازتاب داشت. این روزها ویدیویی از برنامه تی ان تی منتشر شده که در آن حامد آهنگی ضایع شد. گوشه کنایه به حامد آهنگی بسیار دیدنی است. در ادامه شما را به تیکه سنگین به حامد آهنگی دعوت می‌کنیم.

ببینید: اجرای ترانه ساقی بیا شجریان توسط رضا بهرام ؛ پربازدیدترین شیطنت هوش مصنوعی در هفته

تیکه سنگین به حامد آهنگی در برنامه تی ان تی

ضایع شدن حامد آهنگی

تیکه سنگین به حامد آهنگی

حتمد آهنگی که این روزها مجری ببرنامه شاد تی ان تی است و با این برنامه خوش درخشیده است. به تازگی ویدیویی از این برنامه وایرال شده است که در آن حامد آهنگی با خاک یکسان میشود. این کار به دست شهرام قائدی اتفاق افتاد. در قسمتی از این برنامه حامد آهنگی از شهرام قائدی سوال می‌پرسد که:

عاملD جهت پز دادن، دهانی گشاد، اعتماد به نفس. شهرام قائدی با تیکه به حامد آهنگی می‌گه لمینت؟ حامد آهنگی با خنده زیاد می‌گه من لمینت نیستم من کامپوزیتم.

چندی پیش هم حامد آهنگی در برنامه با خانومی شوخی کرد و حرف زدن او را به سخره گرفت که این کار او باعث ناراحتی تماشاچیان برنامه و خود شرکت کننده شد و واکنش کاربران مجازی را به دنیال داشت اما این بار حامد طعمه تیکه شد.

ویدیو ضایع کردن حامد آهنگی در تی ان تی 

در زیر ویدیو جالب از شوخی با حامد آهنگی را می‌بینید:

حامد آهنگی در  17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی متولد شده است، وی بازیگر و مجری  پر حاشیه اس. او  تحصیلکره مقطع لیسانس و دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون را دارد. او کار را از بازیگری شروع کرد حالا می نویسند و اجرا هم می کند.

ببینید: پربازدیدترین فیلم از محمدرضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس بازار موبایل [+ویدئو]

حامد آهنگی در مورد استعداد کمدی اش ینگونه گفته است:

سال دوم راهنمایی در جشن های دهه فجر من برای گروه نمایش میکروفن نگه می داشتم اما گروه بازی خوبی نداشتند که حرص معلم حرفه و فن مان درآمد گفت آقا جمع کنید این که نشد بازی ، میکروفن رو بدید حامد ، من که سر کلاس ادای معلما را در میاوردم همونا رو انجام دادم و خوانندگی و تقلید صدا را هم اضافه کردم آنجا برای اولین بار بود که فهمیدم می توانم برای یک جمع بزرگی اجرا کنم و همین باعث تشویق و ادامه مسیرم شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *