صدا پیشه Bob’s Burgers بازداشت شد ؛ اتهام جی جانستون چه بود؟

صدا پیشه Bob’s Burgers بازداشت شد . جی جانستون به اتهام مشارکت در شورش ۶ ژانویه و حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده توسط اف‌بی‌آی بازداشت شد.

بازداشت جی جانستون در شبکه های اجتماعی و خبری، نظر کاربران را به خود جلب کرده است. جی جانستون صداپیشه سریال انیمیشن برگر باب (Bob’s Burgers)، یکی از حدود ۱۰۰۰ نفری است که در جریان یورش ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ بازداشت شده‌اند و رسما علیه آنها اقامه دعوی شده است. با جزییلات بازداشت جی جانستون صداپیشه سریال انیمیشن برگر همراه ما بمانید.

صدا پیشه Bob’s Burgers بازداشت شد

اتهام جی جانستون چه بود؟

صدا پیشه Bob's Burgers بازداشت شد

جانستون در چندین اپیزود از سریال انیمیشن پربیننده شبکه فاکس نقش جیمی پستو را بازی کرده و سابقه بازیگری در چنمدین برنامه را دارد به خاطر حمایت از دونالد ترامپ از دسامبر سال ۲۰۲۱ از برگر باب کنار گذاشته شده بود.

جی جانستون بازداشت شد

جانسون یک روز پس از صدور حکم از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده بازداشت شده است. این بازیگر و صداپیشه این هفته حضور کوتاهی در دادگاه داشته و با وثیقه ۲۵ هزار دلاری آزاد شده است اما او قرار است ۱۳ ژوئن در جلسه دیگری حضور پیدا کند. جانسون به جلوگیری از اجرای قانون و ورود به منطقه محافظت‌شده و نیز ایجاد اخلال در امور دولتی متهم شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *