گریه جنا اورتگا بازیگر محبوب ونزدی ؛ فصل جدید Wednesday ترسناک خواهد بود تا رمانتیک [+فیلم]

در مصاحبه جدیدی گریه جنا اورتگا  بازیگر محبوب ونزدی از فشار شبکه های اجتماعی توجه رسانه ها را جلب کرد. اورتگا رابطه اش با اینستاگرام را زشت توصیف می‌کرند.

جنا اورتگا در مصاحبه جدید با ال فنینگ از تهییه کنندگی برای فصل دوم ونزدی و عناصر داستان این سریال محبوب تا فشار شبکه های اجتماعی صحبت می‌کند. این بازیگر محبوب که  ۴۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد در این مصاحبه نمی‌تواند مانع سرازیر شدن اشک‌هایش شود. در ادامه با فیلم گریه بازیگر ونزدی جنا اورتگا همراه ما بمانید.

گریه جنا اورتگا بازیگر محبوب ونزدی

فصل جدید Wednesday

گریه جنا اورتگا
گریه جنا اورتگا

جنا اورتگا در مصاحبه اش تایید میکند که به عنوان تهییه کننده فصل جدید Wednesday نتفلیکس بیشتر تمایل دارد روی عناصر ترسناک داستان تمرکز داشته باشد تا روابط احساسی و رمانتیک.

جنا اورتگا تهیه کننده فصل دوم سریال Wednesday خواهد بود [+جزئیات]

گریه جنا اورتگا  ، اورتگا رابطه‌اش را با اینستاگرام زشت توصیف می‌کند و می‌گوید نمی‌تواند در شبکه‌های اجتماعی خود واقعی‌اش باشد:

 هرچه بیشتر در معرض دنیا قرار می‌گیرم، مردم بیشتر آن را طعمه قرار می‌دهند و سوء استفاده می‌کنند. ضعف‌های شما را می‌بینند و به شکلی پیچ و تابش می‌دهند که انتظار ندارید.

جنا اورتکا میگوید تلاش برای صادقانه رفتار کردن بدون به خطر انداختن سلامت و امنیت خود عجیب است. اورتگا که 40 میلیون دنبال کننده دارد نمیتواند در این مصاحبه مانع اشک ریختن خود شود و این صادقانه رفتار کردن نگاه مخاطب را دوباره به این بازیگر محبوب جلب کرد.

بسیار راحت می‌توان حس کرد که از کنترل خارج شده‌ای. باید از خودت مراقبت کنی، و بدانی که چه زمانی کنارش بگذاری و بدانی که اهمیتی ندارد. شبکه‌های اجتماعی دنیای واقعی نیست.

نگاه جنا اورتگا به شبکه‌های اجتماعی

جنا اورتگا 20 ساله بازیگر از فشار شبکه‌های اجتماعی می‌گوید:

شبکه‌های اجتماعی برای افرادی که هم سن و سال ما باشند، یک بازی مقایسه است. روی ذهنیت افراد «اثر واگنی» می‌گذارد. به‌شدت فریبنده است. پس از سریال، بسیار مضطرب بودم که پستی ارسال کنم یا حتی چیزی بگویم یا حتی خودم باشم.

اشک های جنا اورتگا ۲۰ ساله

نیاز مبرم به روابط صادقانه، ادعایی که جنا اورتگا از ارتباطش با مردم می‌کند:

هنوز این نیاز مبرم را احساس می‌کنم که انسانی و صادق و واقعی باشم و چقدر چندش‌آور است که به شما بگویند لبخند بزن یا پرانرژی‌تر باش. نمی‌خواهم چندش‌آور به نظر برسم. ترجیح می‌دهم مردم ببینند که گریه می‌کنم یا هرچه تا اینکه چیزی نشان بدهم که نیستم.

اورتگا پیش‌تر گفته بود که بخشی از داستان وارد یک رابطه عاشقانه مثلثی شد به نظرش منطقی نمی‌رسیده است. او در این رابطه اضافه می کند که :

تصمیم گرفتیم که کمی بیشتر به جنبه‌های ترسناک سریال متمایل شویم. چون بسیار سبکسرانه است، و چنین سریالی با خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها و ابرقهرمانان، نباید خیلی خودتان را جدی بگیرید.هر معشوق ونزدی را کنار گذاشته‌ایم و این عالی است.

ونزدی تجربه‌ای به‌شدت تعاملی

جنا اورتگا در ارتباطش با دیگر عوامل فیلم امی‌گوید:

از حالا ایده‌های زیادی را کنار گذاشته‌ایم و من کسی هستم که بسیار خودم را درگیر همه مسائل می‌کنم. می‌خواهم بدانم ماجرا چیست. و با شخصیتی چون ونزدی که بسیار محبوب و یک اسطوره است، نمی‌خواستم که دچار لغزش شویم. بنابراین سعی کردم که تا حدی که امکان داشت بحث کنیم. در محل فیلمبرداری، با نویسندگان و تیم برتون همگی جمع می‌شدیم و تصمیم می‌گرفتیم که خیلی خوب، چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی نه؟ از همان زمان تجربه‌ای به‌شدت تعاملی بود.

جنا اورتگا که تأیید می‌کند یکی از تهیه‌کنندگان فصل دوم ونزدی خواهد بود در رابطه با نوع همکاری‌اش با ونزدی می‌گوید:

خیلی کنجکاوم. دوست دارم لباس‌ها را ببینم، شخصیت‌های جدیدی که می‌آیند، فیلمنامه‌ها و خیلی سخاوتمند بودند که به من اجازه دادند تهیه‌کننده شوم

در پایان این بازیگر محبوب در سریال پرطرفدار ونزدی می گوید: ونزدی اورا از لاک خودش بیرون آورده است، وقتی یک زن جوان در این صنعت باشی، گاهی آدم‌ها شما را جدی نمی‌گیرند.

فیلم گریه بازیگر ونزدی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *