استعفای حسین سلاح ورزی تکذیب شد ؛ برگه منتشر شده استعفا اعتبار ندارد!

متن استعفای حسین سلاح ورزی بعد از گذشت چند روز منتشر شد و بلافاصله سلاح ورزی در توییتی آن را کذب خواند و استعفایش را تکذیب کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار نامه‌ای به هیات نمایندگان ضمن تکذیب خبر استعفای خود، بر حق قانونی اتاق ایران برای پیگیری حقوقی و برخورد با شایعه‌سازان تاکید کرد. در ادامه مطلب با خبر حسین سلاح ورزی استفعا همراه ما بمانید.

استعفای حسین سلاح ورزی

  • سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی

رییس اتاق ایران با انتشار توییتی نوشت:

اینجانب حسین سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران کناره گیری نکرده و در مسئولیت محول شده از سوی هییت نمایندگان مشغول به خدمت هستم. برگ منتشر شده را فاقد اعتبار و آثار حقوقی میدانم و به فضل خداوند متعال روز یکشنبه حقایق پیرامون موضوع را خواهم گفت.

صبح امروز ایسنا خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه متن استعفای حسین سلاح‌ورزی به دست خبرنگارش رسید. پس از انتشار دستخط سلاح ورزی که تایید خبر هفته گذشته درباره استعفای وی است، او در توییت جدید خود این استعفا را “فاقد اعتبار و آثار حقوقی” خوانده و وعده افشاگری داده است.

استعفای حسین سلاح ورزی

متن استعفای حسین سلاح ورزی

او تاکید کرده است: کماکان در مسئولیت محول شده از سوی قاطبه هیات نمایندگان اتاق ایران مشغول به خدمت و فعالیت هستم و در صورت لزوم در جلسه روز یکشنبه حقایق و مطالب مرتبط با موضوعات اخیر را بیان خواهم کرد. درحالی که در انتخاباتی که ۲۸ خردادماه برگزار شده بود، حسین سلاح ورزی به عنوان منتخب اعضا انتخاب شد، پس از آن اسنادی منتشر شد که نشان میداد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *