جزئیات جدید از جشن ۱۰ کیلومتری غدیر منتشر شد +[زمان برگزاری]

مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر ۱۴۰۲ ؛ سه روز دیگر شاهد جشن بزرگ ۱۰ کیلومتری غدیر خواهیم بود. این برنامه در ساعت ۱۸ جمعه ۱۶ تیر شروع و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران جزئیات برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران را تشریح کرد. تنها سه روز تا برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید سعید غدیر خم باقی مانده است. در ادامه مطلب با خبر جشن عید غدیر در تهران همراه ما بمانید.

مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر ۱۴۰۲

  • مهمانی 10 کیلومتری غدیر

محمد امین توکلی‌زاده در حاشیه صد و پنجاه‌ونهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تمهیدات جبهه انقلاب برای برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری همزمان با روز عید غدیرخم اظهار کرد:

ین مهمانی روز جمعه و دو ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

این مهمانی سال گذشته در خیابان ولیعصر(عج) برگزار شد؛ امسال اما مسیر آن به میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی تغییر کرده است. حضور 1300 موکب و غرفه‌هایی برای بازی‌های سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در مسیر 10 کیلومتری مهمانی غدیر پیش‌بینی شده است.

مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر ۱۴۰۲

ساعت مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر ۱۴۰۲

جشن بزرگ غدیر به میزبانی هزار و ۳۰۰ موکب مردمی بین میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و در جمعه ۱۶ تیر برگزار خواهد شد. البته این مراسم یک جشن است نه راهپیمایی؛ یعنی از هر جایی که مردم وارد مسیر و خیابان شوند، به این جشن خواهند پیوست و تمامی خدمات در فواصل مشخص به حاضران داده خواهد شد.

سال گذشته استقبال از این مهمانیِ با شکوه بیش از 2 میلیون نفر بود و امسال پیش‌بینی می‌شود که شمارِ این مهمانان افزایش داشته باشد. حوزه حمل و نقل شهر تهران اعم از اتوبوسرانی و مترو  برای جابجایی شهروندان و شرکت در مهمانی 10 کیلومتری غدیر آمادگی کامل دارند و این خدمات به صورت رایگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *