ویدیو : حمله کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران

به تازگی ویدیویی از حمله کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران در رسانه های فارسی پخش شده که حواشی بسیباری را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از واکنس تند کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران در شبکه مجازی وایرال شده است. گویا اظهارات کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

حمله کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران

سخنان پر حاشیه کارشناس صدا و سیما درباره فیلم رضا عطاران

«دفتر یادداشت» تازه‌ترین محصول اختصاصی پلتفرم «فیلم‌نت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نخستین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می‌شود. کارشناس صداوسیما روی آنتن زنده تلویزیون حمله تندی به این فیلم کرده است.

حمله کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران
سخنان پر حاشیه کارشناس صدا و سیما درباره فیلم رضا عطاران

واکنس تند کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران

در ادامه می‌توانید ویدیوی از اظهارات کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران را ببینید:

رضا عطاران کمدین موفق و محبوب که آخرین نقش آفرینی او در یک سریال به حضور کوتاهش در مجموعه نمایش خانگی قلب یخی در سال ۹۱ بازمی گردد، قرار است به زودی با سریال جدیدی به نام دفتر یادداشت به شبکه نمایش خانگی آید.

با این حال، انتشار پوستر این سریال در روزهای گذشته بسیار خبرساز شده و انتقاد برخی کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است، پوستری که بسیار شبیه به سکانسی از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی است.

سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌ زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌ کنندگی حسین اکبری، تازه‌ ترین محصول اختصاصی پلتفرم فیلم‌ نت است که رضا عطاران و حسن معجونی از بازیگران اصلی آن هستند. کیارش اسدزاده سابقه ی کارگردانی فیلم سینمایی گس و سریال کرگدن در شبکه نمایش خانگی را دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *