پیشنهاد عجیب دورتموند برای نگهداشتن ستاره ۱۸ ساله

به تازگی خبر پیشنهاد عجیب دورتموند برای نگهداشتن ستاره ۱۸ ساله در رسانه های مجازی پخش شده که اظهاراتی را همراه داشته است.

طبق اعلام مدیرورزشی باشگاه دورتموند، این باشگاه پیشنهاد جذابی به فوتبالیست یوسف موکوکو ارائه داده است او همچنین از پایان قرارداد دو ستاره خودش خبر داد. مذاکره برای تمدید قرارداد یوسف موکوکو، ستاره جوانی که قراردادش تابستان امسال با دورتموند به پایان می‌رسد، چند روز است که به موضوع نقل و انتقالاتی مهم باشگاه آلمانی تبدیل شد. سباستین کل در گفت و گوی اخیر خود با کیکر از ارائه پیشنهادی جدید به بازیکن جوان دورتموند خبر داد که چند باشگاه بزرگ اروپایی اخیرا خواهان جذب او بودند.

بیشتر بخوانید:

پیام عجیب رونالدینیو به ژاوی هرناندز

مهاجم برزیلی پرسپولیس با هزینه ۲۰۰ هزاردلاری!

پیشنهاد عجیب دورتموند برای نگهداشتن ستاره ۱۸ ساله

  • مذاکره برای تمدید قرارداد یوسف موکوکو
پیشنهاد عجیب دورتموند برای نگهداشتن ستاره ۱۸ ساله
پیشنهاد عجیب دورتموند برای نگهداشتن ستاره ۱۸ ساله

همچنین او در این رابطه گفت:

“ما یک پیشنهاد بسیار جذاب به موکوکو ارائه کرده ایم که به او فضای پیشرفت زیادی می دهد. به نظرم این می تواند نظر او را جلب کند و یوسف آن را پذیرفته و به دورتموند متعهد بماند. در غیر این صورت ما راه خود را خواهیم رفت.”

سباستین کل تاکید کرد:

“من دوست دارم او دورتموند را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند زیرا او هنوز جا برای پیشرفت دارد و من پتانسیل بالایی در این بازیکن می بینم. البته برای ما به عنوان یک باشگاه، محدودیت‌هایی وجود دارد و ما آنها را اعلام کرده ایم. حالا همه چیز به تصمیم نهایی خود بازیکن بستگی دارد.”

کل اعلام کرد که از یوسف موکوکو و مشاورانش خواسته شده تا پیش از بازی بعدی دورتموند تصمیم نهایی خود را اعلام کنند تا این بازیکن با تمرکز کامل، همه توان خود را در بازی های آتی وقف دورتموند کند.

مذاکره برای تمدید قرارداد یوسف موکوکو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *